اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش گرفتن تیک آبی اکانت اینستاگرام

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

گرفتن تیک آبی اکانت اینستاگرام

آموزش گرفتن تیک آبی اکانت اینستاگرام

امروزه با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی،شناسایی اکانت رسمی یک برند یا شخص مشهور از سایر اکانت‌ های فیک و تقلبی کاری دشوار است. به همین علت قابلیت Verified Badge در اکثر شبکه‌های اجتماعی به وجود آمد که با استفاده از یک تیک آبی برای تشخیص راحت تر اکانت رسمی از اکانت تقلبی به کاربران کمک می کند. ما در این مطلب سعی داریم تا نحوه گرفتن تیک آبی اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی و نحوه کار با Explorer اینستاگرام مبحث معرفی و آموزش استفاده از اکسپلور اینستاگرام (Explore) را مطالعه نمایید.

 

تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) چیست؟

گرفتن تیک آبی اکانت اینستاگرام

تیک آبی چیزی مشابه تصویر بالاست که در کنار نام پروفایل نمایش داده می شود و به معنای رسمی بودن یک اکانت اینستاگرام می باشد. وجود تیک آبی در کنار نام پروفایل به این معناست که فرد یا برند مورد نظر درخواستی را برای رسمی کردن اکانت برای اینستاگرام خود انجام داده است که برای رسمی کردن اکانت اینستاگرام از شما اطلاعاتی همچون نام، زمینه فعالیت و تصویر پاسپورت، گواهینامه یا هر مدرک هویتی که نشان دهد اکانت شما رسمی است اخذ خواهد شد. این روش زمانی کاربرد دارد که شما نتوانید یک نتوان اکانت رسمی را از اکانت فیک تشخیص دهید. بنابراین می توان گفت داشتن تیک آبی اینستاگرام نشان دهنده معتبر بودن اکانت است که مدیریت اکانت به صورت رسمی درخواستی را برای گرفتن تیک آبی پروفایل اینستاگرام ارسال کرده است. پس اگر شما هم قصد گرفتن تیک آبی اینستا هستید در ادامه به معرفی شرایط تیک آبی اینستاگرام می‌پردازم.

 

شرایط تیک آبی اینستاگرام

شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام پیچیده و سخت می باشد،همچنین اگر اکانت شما واجد شرایط نباشد.درخواست شما مبنی بر رسمی کردن اکانت مورد تایید قرار نخواهد گرفت و تا یک ماه از رد صلاحیت گرفتن تیک آبی برای اکانت تایید شده اینستاگرام را نخواهید داشت. پس قبل از اینکه درخواستی را برای رسمی کردن اکانت اینستاگرام ارسال کنید باید نکات زیر را در نظر بگیرید.

– در اولین قدم اکانت شما باید معتبر باشد و متعلق به یک شخص یا برندی باشد که معتبر است.

– منحصر به فرد بودن اکانت اینستاگرام شما دومین شرط داشتن تیک آبی اینستاگرام می باشد. بدین معناست که اکانتی که تایید می‌کنید متعلق به شما و کسب و کارتان باشد. اگر چندین اکانت داشته باشید، صرفا یکی از اکانت‌ها تایید شده و تیک آبی اینستاگرام را دریافت خواهند کرد.

– سومین شرط لازم برای اکانت تایید شده اینستاگرام این است که اکانت شما کامل بوده و اطلاعاتی از جمله نام، بیوگرافی، تصویر پروفایل و… برای سایرین قابل مشاهده باشد. همچنین لازم است که برای گرفتن تیک ابی اینستا حداقل یک پست را داشته باشید.

– و در نهایت چهارمین شرط لازم برای اکانت تایید شده اینستاگرام این است که اکانت شما شناخته شده باشد و توسط سایر افراد جستجو شده و فعالیت زیادی داشته باشید.

پس از اینکه تمام شرایط بالا را دارا بودید، می‌توانید درخواست خود را مبنی بر درخواست تایید رسمی اکانت اینستاگرام برای بخش پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید تا پس از بررسی با توجه به شرایط بالا و در صورت تایید،اکانت شما دارای تیک آبی شود.

 

نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

۱. برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام ابتدا برنامه اینستاگرام را اجرا کرده و سپس به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید.

گرفتن تیک آبی اکانت اینستاگرام

۲. در منوی باز شده در پایین صفحه گزینه Settings را انتخاب کنید.

گرفتن تیک آبی اکانت اینستاگرام

۳. در منوی جدید، گزینه Account بگردید و آن را انتخاب کنید.

گرفتن تیک آبی اکانت اینستاگرام

۴. در بین گزینه ها به دنبال گزینه Request Verification بگردید و برای ارسال درخواست رسمی کردن اکانت اینستاگرام به منظور Get Verified on Instagram in Bio and Story را انتخاب کنید.

گرفتن تیک آبی اکانت اینستاگرام

۵. در انتها پنجره‌ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایان می شود که باید اطلاعات برند یا کسب و کار آنلاین خود را بر اساس توضیحاتی که در ادامه شرح خواهم داد درج کنید.

Username : ابتدا آی‌دی شما در این فیلد نمایش داده می شود که باید بررسی کرده و ببینید که دقیقا همان آی‌دی باشد که قصد رسمی کردن اکانت اینستاگرام را برای آن دارید.

Full Name : در این بخش لازم است که نام کامل خود را وارد کنید.دقت کنید که این نام باید مطابق با همان چیزی باشد که در مدارک هویتی شما مانند گواهینامه رانندگی یا پاسپورت درج شده باشد.

در نهایت لازم است روی گزینه Choose File که در مقابل گزینه Please attach a photo of your ID کلیک کرده و تصویر شناسنامه، گذرنامه یا گواهینامه رانندگی خود را انتخاب کنید. برای ما که در ایران زندگی می‌کنیم لازم است که از پاسپورت برای این کار استفاده شود.

v

۶. سپس روی دکمه Send کلیک کرده و چند روزی منتظر بمانید تا درخواست شما توسط واحد پشتیبانی اینستاگرام بررسی شود.

نکته: پس از بررسی درخواست شما، پاسخ آن به صورت هشدار در صفحه نوتیفیکیشن برای شما ارسال خواهد شد که با مشاهده آن می‌توانید ببینید که نتیجه درخواست رسمی کردن اکانت اینستاگرام چه چیزی است.