اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش گذاشتن پست تمام صفحه در اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

گذاشتن پست تمام صفحه در اینستاگرام

چگونه می توانم در نرم افزار اینستاگرام پست تمام صفحه منتشر کنم؟

اگر از کاربران نرم افزار اینستاگرام هستید حتما در هنگام به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو های خود در این برنامه متوجه آن شده اید که تصاویر و ویدیو های شما در سایز واقعی و به صورت تمام صفحه به اشتراک گذاشته نمی شوند. خوشبختانه این قابلین در این برنامه وجود دارد که کاربران می توانند از طریق انتخاب یک گزینه، می توانند پست های خود را به صورت تمام صفحه در حساب کاربریشان به اشتراک بگذارند. در ادامه با آموزش گذاشتن پست تمام صفحه در اینستاگرام با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام بعد از انتشار پست، مبحث آموزش غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام بعد از انتشار پست را مطالعه نمایید.

 

چگونگی گذاشتن پست تمام صفحه در اینستاگرام

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱.  در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲.  پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، برنامه اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳.  در منوی اولیه نرم افزار اینستاگرام، وارد پروفایل کاربری خود شوید و گزینه + را در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.

گذاشتن پست تمام صفحه در اینستاگرام

۴. در صفحه جدیدی که برایتان ظاهر می شود، گزینه Post را انتخاب کنید.

گذاشتن پست تمام صفحه در اینستاگرام

۵. سپس از گالری خود تصویر و یا ویدیوی مورد نظرتان را که قصد به اشتراک گذاری آن را دارید انتخاب کنید.

۶. در این مرحله جهت به اشتراک گذاری پست به صورت تمام صفحه باید بر روی گزینه Expand در گوشه سمت چپ و پایین تصویر کلیک کنید.

مرحله 6

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی نرم افزار اینستاگرام، تصاویر و ویدیو های خود را بخ صورت تمام صفحه و در سایز بزرگتر در این برنامه به اشتراک بگذارید.