اینترنتموبایل

آموزش گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۳ دیدگاه ارسال شده است

آموزش گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ

آموزش ۲ روش ارسال و گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ

تاکنون شده که بخواهید یک استوری در واتساپ بگذارید و قصد شما از استوری کردن آن اضافه کردن یک موزیک به استوری باشد؟ با این وجود از خود سوال کرده اید که آیا چنین چیزی ممکن است یا خیر؟ جواب شما مثبت است، از این رو در این پست به آموزش گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ خواهیم پرداخت.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آموزش تماس تصویری چند نفره در واتساپ مبحث آموزش تماس تصویری و صوتی گروهی در واتساپ را مطالعه نمایید.

 

گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ به شیوه با کیفیت

گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ می توان شیوه زیر را دنبال کرد، در این روش کیفیت آهنگ حفظ شده، ولی کمی پیچیده تر از روش دیگر است.

۱. برای استوری کردن آهنگ در واتساپ، شما می توانید آهنگ های ویدیویی را که می خواهید به عنوان صدا در وضعیت واتس اپ خود قرار دهید پس یک ابتدا یک فیلم را انتخاب کنید تا در صفحه مربوطه لود شود.

۲. برای گذاشتن آهنگ در استاتوس واتساپ  پس از لود شدن فیلم، به بخش وضعیت WhatsApp بروید و روی گزینه دوربین ضربه بزنید یا به استتوس ضربه بزنید.

آموزش گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ

۳. در ادامه استوری موزیک در واتساپ، اکنون می توانید تصاویر و فیلم های خود را در این بخش مشاهده کنید. ویدئویی را که می خواهید پست شود را WhatsApp انتخاب کنید.

آموزش گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ

۴. پس از انتخاب ویدیو می توانید ویدیوی خود را اکنون آماده آپلود در وضعیت واتس اپ باشید. اکنون باید روی نماد ایموجی واقع در بالای صفحه ضربه بزنید.

آموزش گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ

۵. به پایین بروید و هر رنگ  زمینه مناسب یا مورد علاقه تان را پیدا کنید و ایموجی رنگ مربوطه را انتخاب کنید. پس از انتخاب ایموجی باید آن را کشش دهید تا صفحه از رنگ انتخابی پوشانده شود و برای آپلود وضعیت خود گزینه مربوطه را فشار دهید.

آموزش گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ

۶. بعد از بارگذاری وضعیت می توانید وضعیت خود را در قالب صوتی آپلود کنید. از وضعیت واتساپ صوتی خود لذت ببرید.

آموزش گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ

طریقه گذاشتن آهنگ در وضعیت واتساپ به این شکل را به شما آموزش دادیم، نتیجه کار به شکل زیر است.

آموزش گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ

 

گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ به شیوه بی کیفیت آهنگ

این روش برای کسانی که می خواهند صوتی با کیفیت را در وضعیت واتس اپ خود به اشتراک بگذارند مناسب نخواهد بود اما مشکلات بسیاری از کاربران را حل کرده و از طرف دیگر بسیار ساده است، این روش معروف به jugaad هندی است. ابتدا باید آهنگی را که می خواهید به اشتراک بگذارید را دانلود کنید  آهنگ را انتخاب کنید و سپس دکمه پخش را روی پخش کننده موسیقی کلیک کنید همانند موسیقی ساده که از پلیر گوشی پخش می شود. سپس در ادامه آموزش گذاشتن آهنگ در پروفایل قدم های زیر را دنبال کنید.

۱. برنامه واتساپ را باز کنید و بر روی نماد دوربین در سمت راست پایین کلیک کنید و دوربین را بپوشانید (اگر نمی خواهید ویدیویی را که ضبط شده است به اشتراک بگذارید).

۲. پنل اعلان (notification) را پایین بیاورید و آهنگ را پخش کنید و سپس دکمه دایره را برای ساخت فیلم نگه دارید (می توانید جلوی دوربین خود را برای نداشتن تصویر بپوشانید). شما این ویدیو را با صفحه سیاه با آهنگ ۳۰ ثانیه پخش می کنید.

همانطور که دیدید این روش نیز برای گذاشتن فایل صوتی در استوری واتساپ کار آمد است ولی کیفیت آهنگ کم می شود با این حال همانطور که گفته شد روش ساده تری نیز است.

 

منبع

۳ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. بردیا گفت:
    سلام میشه بگید چرا وقتی تماس تصویری برقراره میخواهیم اهنگ پخش کنیم صدای اهنگ رو طرف مقابل نمیشنوه ممنون میشم اگه راهکاری داره بگید
  2. A گفت:
    میشه لطف کنین بگین چطور روی عکس آهنگ ضبط شده بزارم