آموزش اندروید

آموزش روش های کنترل گوشی اندروید با استفاده از صدای خود

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

کنترل گوشی اندروید با استفاده از صدای خود

چگونگی کنترل گوشی اندروید با استفاده از صدای خود

این روز ها تعداد زیادی از کاربران به داشتن دستیار شخصی مجازی عادت کرده اند، و به این دلیل، ما بایستی قدردان دستگاه های هوشمند از جمله Google Home، Smartphones، Amazon’s Echo و بسیاری دیگر از دستگاه های مشابه باشیم. پس روزانه کاربران بیشتری به کنترل دستگاه های خود با صدا عادت می کنند.
از این رو همانند آن دستگاه های هوشمند، ما همچنین می توانیم برای ارسال پیام ها، گوش دادن به موسیقی، انجام جست وجو در اینترنت و موارد دیگر از دستگاه های هوشمند و اندرویدی خود استفاده کرده و با صدای خود آن ها را کنترل کنیم. همه این کار ها بدون لمس کردن گوشی هوشمند و فقط با استفاده از صدا قابل انجام است. ما هم در این آموزش به کنترل گوشی اندروید با استفاده از صدای خود می پردازیم.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی پاسخ دهی خودکار به پیامک های دریافتی در گوشی اندروید خود مبحث آموزش روش های پاسخ خودکار به پیامک ها در اندروید را مطالعه نمایید.

 

چگونه دستگاه اندروید خود را کاملا با استفاده از صدای خود کنترل کنید؟

برای فعال کردن دستیار گوگل کافی است بگوییم Ok Google یا در غیر این صورت می توانیم دکمه اصلی دستگاه اندروید خود را نگه داریم تا آن را فعال کنیم. و حالا موارد اساسی وجود دارد که می توانیم از دستگاه اندروید خود بخواهیم تا انجام دهد.

مرحله اول : اول از همه دستیار گوگل را روی دستگاه خود باز می کنیم. برای این کار به سادگی جمله Ok Google را می گوییم.

مرحله دوم : برای تنظیم هشدار و یادآوری ها می گوییم : Set alarm

کنترل گوشی اندروید با استفاده از صدای خود

مرحله سوم : برای یافتن قرار ها یا جلسات در یک روز خاص (تقویم). کافی است بگوییم : appointment for the current day یا today’s appointments.

کنترل گوشی اندروید با استفاده از صدای خود

مرحله چهارم : حتی می توانید به دستیار گوگل دستور دهید تا تماسی برایتان انجام دهد.برای گرفتن تماس کافیست بگویید : call( نام مخاطب)

کنترل گوشی اندروید با استفاده از صدای خود

مرحله پنجم : حتی می توانید با دستار گوگل پیامک نیز ارسال کنید. به سادگی کلمه Send messages را بگویید و او از شما می پرسد برای کی؟ سپس شما باید اسم مخاطب و پیام خود را بگویید.

کنترل گوشی اندروید با استفاده از صدای خود

مرحله ششم : حتی می توانید از دستیار گوگل خود برای انجام جستوجوی اینترنتی استفاده کنید. به سادگی کلمه کلمه مورد نظر را می گویید و او به شما نتایج جستجو را نشان می دهد.

کنترل گوشی اندروید با استفاده از صدای خود

کنترل گوشی اندروید با استفاده از صدای خود

مرحله هفتم : برای رویداد های ورزشی مسابقات در حال برگزاری را بپرسید برای مثال هند در مقابل آفریقای جنوبی.

مرحله هشتم : خیلی از افراد نمی دانند ولی در واقع شما می توانید با استفاده از دستیار گوگل ارز خود را تبدیل کنید. به سادگی می گویید که یک دلار به روپیه چقدر می شود یا صد روپیه چند دلار می شود و غیره.

کنترل گوشی اندروید با استفاده از صدای خود

 

چگونه بدون فعال کردن اینترنت دستگاه اندروید خود را با صدا کنترل کنیم؟

برای این که دستگاه اندروید خود را بدون متصل کردن به اینترنت با صدا کنترل کنیم لازم است تا برنامه Google Voice Access را نصب کنیم. به همین سادگی این برنامه کنترل دقیق تر و بهتری از دستیار گوگل در اختیار ما قرار می دهد.

بنابراین، تمام این مقاله مربوط به کنترل کردن دستگاه اندرویدی خود با استفاده از صدای خود و به کمک دستیار گوگل بود. امیدوارم که این مقاله کمکی به شما کرده باشد و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

منبع