شبکه های اجتماعیموبایلواتساپ

آموزش پین کردن مکالمات واتساپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش پین کردن مکالمات واتساپ

چگونه در واتساپ مکالمات مهم را سنجاق کنم؟

از آنجایی که پیام رسان واتساپ به یکی از پر طرفدار ترین اپلیکیشن های حال حاضر تبدیل شده است، بدیهی است که توسعه دهندگان آن به فکر افزودن قابلیت های جدید به این اپلیکیشن بیفتند. یکی از قابلیت هایی که می توان گفت به تازگی به این پیام رسان افزوده شده است، امکان پین کردن و یا قفل کردن مکالمات می باشد. در ادامه با آموزش نحوه پین کردن مکالمات واتساپ با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی گرفتن بکاپ از فیلم و عکس های خود در واتساپ، مبحث آموزش بکاپ خودکار عکس و ویدیو واتساپ در گوگل فوتو را مطالعه نمایید.

 

قفل کردن و یا پین کردن مکالمات واتساپ به چه معناست؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که به دنبال یک مکالمه مهم د رواتساپ خود گشته اید اما به سختی توانستید که آن را از بین دیگر مکالمه های پیدا کنید. در اینجور مواقع می توانید از قابلیت پین کردن واتساپ استفاده نمایید و مکالمه ای که بیشتر از دیگر مکالمه ها با آن سر و کار دارید را قفل و یا پین کنید. با انجام این کار، مکالمه مورد نظر شما، به ابتدای صفحه واتساپ شما منتقل می شود و شما می توانید بسیار سریع و آسان به این مکالمه دسترسی پیدا کنید.

 

نحوه پین کردن مکالمات واتساپ در آیفون

جهت یادگیری نحوه پین کردن مکالمات واتساپ در آیفون مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

۱. اپلیکیشن واتساپ را اجرا کنید.

۲. مکالمه مورد نظر خود را که قصد پین کردن آن را دارید پیدا کنید.

۳. سپس با انگشت، مکالمه مورد نظر را به سمت راست بکشید.

۴. در بخش جدید، گزینه Pin را انتخاب کنید.

پین کردن مکالمات واتساپ در آیفون

 

۵. بدین ترتیب مشاهده می کنید که مکالمه ای که می خواستید بالای صفحه قفل شده است و شما می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

۶. همچنین، در صورتی که از پین کردن یکسری از مکالمات خود پشیمان شدید و قصد آنپین کردن(UnPin) و یا از قفل درآوردن آن ها را دارید می توانید مجددا با کشیدن آن به سمت راست و انتخاب گزینه UnPin، آن ها را از قفل در بیاورید تا دیگر در ابتدا صفحه قابل مشاهده نباشند.

نحوه پین کردن مکالمات واتساپ در اندروید

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید، جهت یادگیری نحوه پین کردن مکالمات واتساپ در اندروید طبق مراحل زیر پیش بروید.

۱. اپلیکیشن واتساپ را اجرا کنید.

۲. مکالمه مورد نظر خود را که قصد پین کردن آن را دارید پیدا کنید.

۳. سپس با انگشت خود چند لحظه بر روی آن نگه دارید.

۴. در پنجره جدیدی که در بالای صفحه برای شما نمایش داده می شود تعدادی آیکون وجود دارد.

۵. در این مرحله شما باید آیکون به شکل سنجاق که آیکون آخر از سمت راست می شود را انتخاب کنید.

مرحله 5 

۶. این آیکون به معنای پین کردن و یا سنجاق کردن می باشد،بنابراین با انتخاب آن، مکالمه مورد نظر شما پین خواهد شد و در بالای صفحه قابل مشاهده خواهد بود.

مرحله 6

۷. بدین ترتیب شما می توانید مکالمات مورد نظر خود را به آسانی پین کنید تادر هنگام نیاز، به راحتی و در سریع ترین زمان بتوانید آن ها را پیدا کنید.

همچنین، در صورتی که از پین کردن یکسری از مکالمات خود پشیمان شدید و قصد آنپین کردن(UnPin) و یا از قفل درآوردن آن ها را دارید می توانید مجددا با نگه داشتن بر روی آن مکالمه، و با انتخاب گزینه UnPin در بالای صفحه، آن ها را از قفل در بیاورید تا دیگر در ابتدا صفحه قابل مشاهده نباشند.