اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ویرایش کپشن ریلز اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش ویرایش کپشن ریلز اینستاگرام

چگونه کپشن ریلز اینستاگرام را ویرایش کنم؟

قابلیت ریلز (Reels) در سال گذشته به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است و اینستاگرام این قابلیت را در کشورهای مختلف امتحان کرد. اگر بخواهیم روراست باشیم با پیشرفت اپلیکیشن تیک تاک، اینستاگرام به فکر ایده ای نو افتاد و به همین دلیل قابلیت ریز را به این نرم افزار پر طرفدار اضافه کرد تا مخاطبان خود را بازگرداند. شما می توانید این ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای را ضبط و با صدا، متن، جلوه‌های ویژه و برچسب‌ها ویرایش کنید. سپس آنها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا ویرایش کپشن ریلز اینستاگرام را به شما اموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی کار با ابزار ریلز در اینستاگرام مبحث آموزش استفاده از ابزار Reels در استوری اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه ویرایش کپشن ریلز اینستاگرام(Instagram)

ویرایش کپشن ریلز اینستاگرام بسیار آسان می باشد و شما تنها با چند قدم ساده می توانید کپشن ریلز خود را پس از انتشار ویرایش کنید. برای انجام این کار تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید.

۱. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید.

آموزش ویرایش کپشن ریلز اینستاگرام(مرحله 1)

۲. سپس ریلز مورد نظر خود که تمایل به ویرایش کپشن آن را دارید انتخاب کنید.

۳. بر روی آیکون Watch Reels در گوشه سمت چپ تصویر کلیک کنید.

آموزش ویرایش کپشن ریلز اینستاگرام(مرحله 3)

۴. در بخش جدید آیکون به شکل سه نقطه در گوشه سمت چپ پایین صفحه را انتخاب کنید.

مرحله 4

۵. در منوی جدید نمایان شده گزینه Edit را انتخاب کنید و کپشن خود را ویرایش نمایید.

مرحله 5

بدین ترتیب شما به سادگی می توانید کپشن ریز اینستاگرام را پس از انتشار آن ادیت کنید و هر کپشنی که مورد نظرتان می باشد را وارد نمایید.