اینترنتبرنامه اندرویدتکنولوژیموبایل

آموزش نصب برنامه بازار

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش نصب برنامه بازار

آموزش نصب برنامه بازار

کافه بازار اولین برنامه تمام فارسی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط فارسی زبانان ایرانی ساخته شده و امروزه جزو مارکت های محبوب نزد ایرانیان می باشد که در آن می توانید هزاران برنامه، بازی های مختلف و… را پیدا کنید لذا از اولین کارهایی است که ایرانیان بعد از خریدن یک گوشی اندروید انجام می دهند دانلود این برنامه می باشد. ما در این پست به شما نحوه نصب این برنامه را آموزش خواهیم داد.

شما می‌توانید آخرین نسخه برنامه بازار را از طریق لینک مستقیم به صفحه کافه بازار برای گوشی‌ و تبلتهای اندروید دانلود و نصب کنید.

همچنین می توانید برای یادگیری نحوه پاک کردن کش برنامه ها مبحث آموزش پاک کردن کش برنامه اندروید را مطالعه نمایید.

 

مراحل نصب برنامه بازار بر روی گوشی های اندروید

۱. ابتدا برنامه بازار را از لینک بالا دانلود کنید.

۲. پس از اتمام دانلود در قسمت Notification گوشی همراهتان اطلاعات مربوط به دانلود ها را مشاهده می کنید، که در این قسمت می توانید با لمس کردن بر روی فایل دانلود شده، عملیات نصب را شروع کنید.

آموزش نصب برنامه بازار۳. سپس بر روی گزینه نصب (Install) کلیک کنید، بعد از اتمام نصب می توانید بازار را در لیست برنامه هایتان به همراه بقیه برنامه های گوشی همراهتان مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در بعضی از گوشی های ممکن است سوالی مبنی بر بررسی برنامه ها توسط گوگل پرسیده شود که برای اطمینان می توانید به آن پاسخ مثبت دهید.

آموزش نصب برنامه بازاربه یاد داشته باشید برای استفاده از بازار نیاز به اینترنت دارید، شما با مراجعه به بازار می توانید برنامه های دلخواه خود را جستجو کرده و آن هارا نیز در تلفن همراهتان نصب کنید.