اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش نحوه بازیابی پست‌های حذف شده در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بازیابی پست‌های حذف شده در اینستاگرام

چگونه می توانم پست هایی که در اینستاگرام حذف شده اند را بازگردانم؟

اینستاگرام که همواره به دنبال جلب رضایت کاربران خودش است، در به روز رسانی های اخیر این نرم افزار، قابلیت بازیابی پست های حذف شده را به این نرم افزار افزوده است که باعث خشنودی کاربارن خود شده است. با استفاده از این قابلیت کاربران نرم افزار اینستاگرام می توانند پست هایی که اخیرا حذف کرده اند را بازیابی کنید و آن ها را مجددا در پروفایل شخص خود بیابید.  به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم نحوه بازیابی پست‌های حذف شده در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری درباره چگونگی ذخیره لایو دیگران از طریق in Grabber، مبحث آموزش ذخیره لایو دیگران از طریق in Grabber را مطالعه نمایید.

 

نحوه بازیابی پست‌های حذف شده در اینستاگرام

در گذشته اگر دکمه حذف محتوا را در اینستاگرام انتخاب می‌کردید، این محتوا بطور دائمی پاک می‌ شد و همچنین راهی برای ریکاوری و بازگرداندن آن وجود نداشت. با این حال اینستاگرام با ارائه ویژگی جدیدی به نام اخیرا حذف شده که به تازگی به این نرم افزار افزوده شده است، در این موضوع تغییراتی ایجاد کرد.

اکنون اگر چیزی را از پروفایل یا آرشیو حذف کنید، به فولدر اخیرا حذف شده های موجود در تنظیمات نرم افزار اینستاگرام می‌ رود و شما می‌ توانید این محتوا را بازیابی کرده یا آن‌ ها را بطور دائمی پاک کنید.
نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که پست های حذف شده در اینستاگرام را تنها ۳۰ روز پس از پاک شدن قابل بازگردانی هستند. و اگر قبل از گذشتن این مدت زمان اقدام به بازگردانی پست های حذف شده نکنید، این پست ها به طور دائمی پاک خواهند شد.
اگر شما هم از آن دسته از افرادی هتید که به دنبال یادگیری نحوه بازیابی پست های حذف شده تان در اینستاگرام هستید، به ترتیب و طبق مراحل زیر بپیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۳. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

بازیابی پست‌های حذف شده در اینستاگرام

۴. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Settings را انتخاب کنید.

بازیابی پست‌های حذف شده در اینستاگرام

۵. پس از ورود به تنظیمات حساب کاربری تان، گزینه Account را پیدا و انتخاب کنید.

بازیابی پست‌های حذف شده در اینستاگرام

۶. سپس در این بخش  بر روی گزینه Recently Deleted کلیک کنید.

بازیابی پست‌های حذف شده در اینستاگرام

۷. حالا که به فولدر حاوی پست‌ ها، استوری‌ها، Reels و ویدیوهای IGTV حذف شده دسترسی پیدا کردید، باید بتوانید آن‌ها را برگردانید. با مراحل زیر امکان بازیابی پست‌ های حذف شده اینستاگرام فراهم می‌شود:

۸. بر روی محتوایی که قصد بازیابی آن را دارید کلیک نمایید.

۹. در این بخش باید بر روی آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست کلیک کنید.

۱۰.  سپس از منویی که باز می‌شود، گزینه Restore را انتخاب کنید.

مرحله 10

۱۱. در منوی جدید نمایش داده شده، از شما سوال می شود که آیا از بازیابی پست مورد نظرتان مطمئن هستید یا خیر؟ در صورت اطمینان، باید مجددا بر روی گزینه Restore کلیک کنید.

مرحله 11

بدین ترتیب،  همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید با استفاده از تنها چند مرحله ساده طبق آموزش بالا،  پست های حذف شده خود را طی مدت ۳۰ روز پس از حذف نمودن آن ها، بازیابی کنید.

 

منبع