اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش مشاهده لایک های خود برای یک کاربر در اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

مشاهده لایک های خود برای یک کاربر در اینستاگرام

چگونه می توانم لایک های خودم را برای پست های یک کاربر خاص در نرم افزار اینستاگرام مشاهده کنم؟

نرم افزار پر طرفدار اینستاگرام در قابلیت جدیدی که برای کاربران خود ارائه داده است امکان مشاهده تمامی فعالیت های افراد در این برنامه را فراهم نموده است تا افراد از طریق این قابلیت که Your activity نام دارد بتوانند تمام کامنت ها، لایک ها، ریپلای استوری ها و … خود را مشاهده نمایند. از طریق ورود به منوی تنظیمات اینستاگرام و با انتخاب گزینه Your activity  می توانید این کارها را انجام دهید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه مشاهده لایک های خود برای یک کاربر در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی مشاهده تمام کامنت ها در اینستاگرام ، مبحث آموزش مشاهده تمام کامنت ها در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی مشاهده لایک های خود برای یک کاربر در اینستاگرام

نرم افزار اینستاگرام در قابلیت جدیدی که ارائه داده است به کاربران خود در پیدا کردن تصاویر، ویدیو و یا ریلز هایی که در حساب های کاربری شان لایک کرده اند، کمک می کند. بدین صورت که از طریق منوی تنظیمات این نرم افزار وارد بخش جدید به نام Your activity می شوید و در این بخش می توانید دسته بندی های متفاوتی را مشاهده نمایید که با انتخاب هریک از آن ها (لایک ها، کامنت ها،رپیلای استوری ها و … )، به عنوان مثال با انتخاب گزینه لایک ها ، تمامی پست هایی که قبلا در حساب کاربری تان لایک نموده اید را مشاهده کنید. همچنین می توانید در بخش لایک ها، تمامی لایک های خود را برای پست های یک کاربر خاص مشاهده نمایید.

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی مشاهده لایک های خود برای یک کاربر در نرم افزار اینستاگرام هستید اما نمی دانید چگونه؟ کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. در مرحله ی سوم با کلیک بر روی تصویر پروفایل خود که در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد، وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. در مرحله ی بعدی باید بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

مشاهده لایک های خود برای یک کاربر در اینستاگرام

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Your activity را انتخاب کنید.

مشاهده لایک های خود برای یک کاربر در اینستاگرام۶. در این بخش می‌توانید تاریخچه‌ ای از تغییرات اکانت خود را مشاهده کنید.

۷. جهت مشاهده تاریخچه لایک هایتان در اینستاگرام ، گزینه interactions را انتخاب کنید.

مشاهده لایک های خود برای یک کاربر در اینستاگرام

۸. در نهایت، در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Likes را انتخاب نموده تا پست های لایک شده توسط شما برایتان نمایان شوند.

مشاهده لایک های خود برای یک کاربر در اینستاگرام

۹. پس از گذراندن تمامی مراحل بالا، پست هایی که قبلا در این برنامه لایک نمودید برایتان نمایش داده می شود.

۱۰. گزینه Sort & Filter را که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد انتخاب کنید.

۱۱. در این بخش می توانید انتخاب نمایید تا پست های لایک شده توسط شما با چه ترتیبی نمایش داده شوند.

مشاهده لایک های خود برای یک کاربر در اینستاگرام

۱۲. جهت مشاهده پست های یک کاربر خاص،  گزینه Author را انتخاب نمایید.

مرحله 12

۱۳. سپس در این مرحله لیست کاربرانی که به تازگی از حساب کاربری شان بازدید نموده اید برایتان نمایان می شود که شما می توانید با کلیک بر روی نام هریک از این افراد، لایک های خود را پست های آنان را مشاهده نمایید .

۱۴. پس از انتخاب هریک از این افراد که می خواهید، باید بر روی گزینه Done که در گوشه سمت راست و بالای تصویر قرار دارد کلیک کنید.

مرحله 14

۱۵. در این بخش وارد منوی قبلی خواهید شد که در این مرحله باید بر روی گزینه آبی رنگ Apply که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

مرحله 15

۱۶. مشاهده می نمایید که فیلتری تعیین نمودید اعمال می شود و شما می توانید لایک های خود برای پست های یک کاربر یا کاربران خاص را ببینید.

بدین ترتیب در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی نرم افزار اینستاگرام، و با ورود به بخش Activity ، فیلتر های مورد نظر خود را برای لایک های قدیمی خود را اعمال نموده و آن ها را به همان ترتیبی که می خواهید مشاهده نمایید.