اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعیموبایل

آموزش مشاهده ریپلای‌های یک تاریخ مشخص در اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

مشاهده ریپلای‌های یک تاریخ مشخص در اینستاگرام

چگونه می توانم ریپلای استوری های یک بازه زمانی مشخص را در نرم افزار اینستاگرام مشاهده کنم؟

اینستاگرام در قابلیت جدیدی که ارائه داده است، کاربران می توانند ریپلای استوری هایی که برای دیگران در نرم افزار اینستاگرام گذاشته بودند را پیدا و تمام آن ها را به صورت کامل مشاهده کنند. استفاده از این قابلیت زمانی کاربرد دارد که شما برای یک استوری ریپلای و یا نظر گذاشته باشید و پس از گذشت مدتی به آن نیاز پیدا کرده اید اما نمی دانید چگونه آن را بیابید. از طریق ورود به منوی تنظیمات اینستاگرام و با انتخاب گزینه Your activity  می توانید این کارها را انجام دهید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه مشاهده ریپلای‌های یک تاریخ مشخص در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی مشاهده کامنت های یک تاریخ مشخص در اینستاگرام ، مبحث آموزش مشاهده کامنت های یک تاریخ مشخص در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی مشاهده ریپلای‌های یک تاریخ مشخص در اینستاگرام

به وسیله قابلیت مشاهده ی تمام ریپلای استوری ها در نرم افزار اینستاگرام کاربران این شبکه اجتماعی پر طرفدار می توانند تمام نظراتی که در استوری دیگران داده اند را مشاهده نمایند و به عنوان مثال ممکن است شما در نظرسنجی هایی که دوستانتان در استوری های خود در قالب Questions، Poll و …به اشتراک گذاشته اند، شرکت کرده باشید و نظرات خود را با انتخاب یکی از گزینه های نظزسنجی و یا ارسال ایموجی برای دوستان و فالورهایتان فرستاده باشید، و پس از گذشت مدتی یادتان رفته باشد که ریپلایتان چه بوده است.

باید به شما بگوییم که از طریق این قابلیت جدید که نرم افزار اینستاگرام ارائه داده است، می توانید وارد منوی تنظیمات شوید و با انتخاب گزینه Your activity، تمام فعالیت های خود در این شبکه اجتماعی از جمله تمام ریپلای استوری ها را مشاهده نمایید.

همچنین از طریق گزینه Sort & Filter نیز می توانید انتخاب کنید تا این ریپلای ها چگونه و با چه ترتیبی برای شما نمایش داده شوند. به عنوان مثال می توانید انتخاب کنید تا به ترتیب از اولین ریپلای تا آخرین آن هارا برایتان نمایان کند.

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار در نرم افزار اینستاگرام هستید اما نمی دانید چگونه؟ کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. در مرحله ی سوم با کلیک بر روی تصویر پروفایل خود که در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد، وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. در مرحله ی بعدی باید بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

مشاهده ریپلای‌های یک تاریخ مشخص در اینستاگرام

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Your activity را انتخاب کنید.

مشاهده ریپلای‌های یک تاریخ مشخص در اینستاگرام۶. در این بخش می‌توانید تاریخچه‌ ای از تغییرات اکانت خود را مشاهده کنید.

۷. جهت مشاهده تاریخچه ریپلای هایتان در اینستاگرام ، گزینه interactions را انتخاب کنید.

مشاهده ریپلای‌های یک تاریخ مشخص در اینستاگرام

۸. در نهایت، در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Story replies را انتخاب نموده تا ریپلای های شما برایتان نمایان شوند.

مشاهده ریپلای‌های یک تاریخ مشخص در اینستاگرام

۹. در این بخش، گزینه Sort & Filter را که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد انتخاب کنید.

۱۰. در این صفحه می توانید انتخاب نمایید تا ریپلای های شما با چه ترتیبی نمایش داده شوند.

۱۱. جهت مشاهده ریپلای های یک تاریخ مشخص، ابتدا گزینه Start date را انتخاب نمایید.

مشاهده ریپلای‌های یک تاریخ مشخص در اینستاگرام

۱۲. سپس با تکان دادن غلطک، می توانید برای بازه زمانی مورد نظرتان تاریخ شروع را همانند تصویر زیر مشخص نموده و بر روی آیکون به شکل تیک در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک نمایید.

مرحله 12

۱۳. پس از انتخاب زمان شروع، به منوی قبلی برگردید و با انتخاب گزینه End date ،همین مراحل را برای پایان بازه زمانی مورد نظرتان طی نمایید.

مرحله 13

۱۴. پس از انجام این کار، به منوی قبلی بازگردید و گزینه Apply که در پایین صفحه به رنگ آبی در آمده است انتخاب کنید.

مرحله 14

۱۵. در نهایت مشاهده می کنید که ریپلای های گذاشته شده توسط شما در بازه زمانی که مشخص نمودید برایتان نمایش داده می شوند.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با طی کردن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار اینستاگرام و با ورود به بخش activity اینستاگرام، ریپلای های خود را در یک بازه زمانی مشخص مشاهده نمایید.