اینستاگرامتکنولوژیشبکه های اجتماعی

آموزش مشاهده تاریخچه تغییرات اکانت اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

مشاهده تاریخچه تغییرات اکانت اینستاگرام

آموزش مشاهده تاریخچه تغییرات اکانت اینستاگرام

اگر از کاربران قدیمی نرم افزار اینستاگرام باشید حتما تغییرات زیادی را در اطلاعات و یا حتی بیو اینستاگرام خود انجام داده اید که ممکن است خاطرتان نباشد. این تغییرات شامل اطلاعات مربوط به حساب کاربری مانند شماره تلفن، جیمیل و… باشد. همچنین ممکن است شامل تغییرات مربوط به بیو، پسورد و… نیز باشد. در ادامه ی این مطلب با آموزش مشاهده تاریخچه تغییرات اکانت اینستاگرام همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی مشاهده جدیدترین و قدیمی‌ترین لایک های خود در اینستاگرام ، مبحث آموزش مشاهده جدیدترین و قدیمی‌ترین لایک های خود در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی مشاهده تاریخچه تغییرات اکانت اینستاگرام

توسعه دهندگان نرم افزار اینستاگرام که همواره به دنبال افرودن قابلیت ها و امکانات جدید به الگوریتم این برنامه هستند تا مخاطبان خود را در سراسر دنیا افزایش دهند. یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در نسخه های اخیر این نرم افزار به تنظیمات آن افزوده شده است امکان مشاهده تمام تغییرات مربوط به حساب کاربری افراد در این برنامه می باشد. از طریق این قابلیت کاربران می توانند تغییرات مربوط به پسورد، بیو های خود، و یا حتی زمان ساخت اکانت خود را مشاهده نمایند.

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی مشاهده تاریخچه تغییرات اکانت اینستاگرام  هستید اما نمی دانید چگونه؟ کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. در مرحله ی بعدی باید بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

مشاهده تاریخچه تغییرات اکانت اینستاگرام

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Your activity را انتخاب کنید.

مشاهده تاریخچه تغییرات اکانت اینستاگرام۶. در این بخش می‌توانید تاریخچه‌ ای از تغییرات اکانت خود را مشاهده کنید.

۷. جهت مشاهده تاریخچه تمام چیز هایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید، گزینه Account history را انتخاب کنید.

مرحله 7

۸. در نهایت، در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد می توانید هریک از مواردی که می خواهید را انتخاب و تمام تغییرات مربوط به آن را مشاهده نمایید.

مرحله

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با طی کردن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار اینستاگرام و با ورود به بخش activity اینستاگرام، تمام فعالیت های خود را از جمله مواردی که در حساب کاربری تان تغییر داده اید را به صورت جداگانه و دسته بندی شده مشاهده نمایید.