ایمیلاینترنت

آموزش مشاهده ایمیل های خوانده نشده به صورت یکجا

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

مشاهده ایمیل های خوانده نشده به صورت یکجا

چگونه می توانم تمام ایمیل های نخوانده ام را به صورت یکجا مشاهده کنم؟

نامه های الکترونیک یا ایمیل ها در دنیای امروزی بسیار کاربرد دارند و افراد روزانه امور مربوط به کار و زندگی شخصی خود را از طریق این برنامه انجام می دهند. گاهی اوقات ممکن است آن قدر تعداد ایمیل های دریافتی افراد زیاد شود که زمان مشاهده تک تک آن ها به صورت جداگانه را نداشته باشند و از مشاهده نوتیفیکیشن آن ها هم اذیت شوند. خوشبختانه باید به شما بگوییم که  این قابلیت در این نرم افزار وجود دارد که کاربران می توانند ایمیل های خوانده نشده خود را به صورت یک جا و هم زمان مشاهد نمایند و دیگر نیازی به باز کردن تک تک آن ها به صورت جداگانه نخواهد بود. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی مشاهده ایمیل های خوانده نشده به صورت یکجا را به شما آموزش دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

با ادامه این مطلب همراه ما باشید.شما می توانید اپلیکیشن های جی‌میل را برای گوشی و تبلت های آندرویدی از لینک Google Play و برای گوشی آیفون و سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود و نصب نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با روش های جدید بازیابی ایمیل های پاک شده جیمیل، مبحث آموزش روش های جدید بازیابی ایمیل های پاک شده جیمیل را مطالعه نمایید.

 

چگونگی مشاهده ایمیل های خوانده نشده به صورت یکجا

همان طور که در مطلب بالا گفتیم، با استفاده از قابلیت مشاهده یکجای ایمیل های باز نشده در نرم افزار جیمیل، کاربران می توانند هنگامی که تعداد ایمیل های خوانده نشده شان زیاد شد، از طریق این قابلیت تمامی آن ها را به صورت یکجا باز کنند و دیگر نوتیفیکیشن آن ها در این برنامه نمایش داده نشود.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از این نزم افزار استفاده می کنید و روزانه تعداد ایمیل های زیادی را دریافت می کنید و علاوه بر اینکه زمان کافی برای مشاهده ی همه ی آن ها را ندارید، قصد حذف کردن آن ها را نیز ندارید و می خواهید در ایمیل هایتان باقی بمانند، استفاده از این قابیلت نرم افزار جیمیل برای شما نیز کاربرد دارد.

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. ابتدا وارد نرم افزار جیمیل در سیستم و یا تلفن همراه خود شوید.

۲. سپس بر روی گزینه Inbox که در نوار سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کنید.

مشاهده ایمیل های خوانده نشده به صورت یکجا

۳. در این بخش منوی جدیدی برایتان نمایش داده می شود که تمام ایمیل هایی که برای شما ارسال شده است را می توانید مشاهده نمایید.

۴. در این منو باید بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در نوار بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

مرحله 4

۵. از بین گزینه هایی که برایتان نمایان خواهد شد، گزینه Mark all as read را انتخاب کنید.

مرحله 5

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که در زمان انجام این کار باید از یک اتصال اینترنت قوی استفاده کنید تا فرایند انجام این کار به خوبی صورت گیرد.

نکته: همچنین نکته حائز اهمیت دیگر این است که انجام این کار ممکن است کمی زمان بر باشد بنابر این کمی صبور باشید.

۶. در نهایت پس از گذراندن تمامی مراحل بالا، مشاهده می کنید که ایمیل های خوانده نشده شما به صورت یکجا و همزمان با هم باز خواهند شد و نوتیفیکیشن تعداد پیام های خوانده نشده شما صفر خواهد شد.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموخیتم که چگونه  می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی بسیار ساده در منوی تنظیمات برنامه ی جیمیل و ورود به حساب کاربری خود در این نرم افزار، تعداد ایمیل های خوانده نشده خود را به صورت یکجا صفر کنید.