اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش مشاهده اولین افراد فالو شده در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است


مشاهده اولین افراد فالو شده در اینستاگرام

چگونه می توانم لیست اولین کاربرانی که در اینستاگرام فالو کردم را مشاهده کنم؟

نرم افزار اینستاگرام از آن دسته نرم افزار هایی است که همواره به دنبال جلب رضایت بیشتر کاربران خود بوده و در این راه تلاش های فراوانی را انجام داده است. بدین طریق که در هر به روز رسانی که برای کاربران خود ارائه می دهد سعی دارد تا قابلیت های بهتری ره به این نرم افزار بیافزاید و باعث افزایش مخاطبان خود شود. یکی از جدید ترین قابلیت های نرم افزار اینستاگرام  که در بروز رسانی های اخیر این نرم افزار به آن افزوده شده است، امکان مرتب سازی بخش فالویینگ ها و فالورز های نرم افزار اینستاگرام می باشد که با استفاده از آن کاربران می توانند اولین افرادی که در اینستاگرام فالو کرده اید را مشاهده کنید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه مشاهده اولین افراد فالو شده در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری درباره چگونگی ایجاد محدودیت سنی در اینستاگرام، مبحث آموزش ایجاد محدودیت سنی در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی مشاهده اولین افراد فالو شده در اینستاگرام

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که در نرم افزار اینستاگرام افرادی را فالو کرده باشید اما پس از گذشت مدتی نام کاربری آن ها را فراموش کرده باشید. با استفاده از قابلیت جدید نرم افزار اینستاگرام که به تازگی به این نرم افزار افزوده شده است و پیش از این در هیچ نرم افزار و شبکه اجتماعی دیگری وجود نداشته است، امکان مرتب سازی لیست فالویینگ های نرم افزار اینستاگرام می باشد که با استفاده از آن کاربران می توانند آخرین و اولین افرادی که در این نرم افزار فالو کرده اند را مشاهده کنند.

به عنوان مثال ممکن است برخی از کاربران در نرم افزار اینستاگرام در یکی از مسابقه های این نرم افزار شرکت کرده باشند و این موضوع باعث شده است تا افراد زیادی را فالو کرده باشند و پس از اتمام این مسابقات قصد آنفالو کردن این افراد را داشته باشید اما نام کاربری آن ها را ندانید، با استفاده از این قابلیت نرم افزار اینستاگرام که به تازگی به این برنامه افزوده شده است، می توانید این افراد را از این طریق پیدا و آنفالو نمایید.

اما ما در این مطلب قصد داریم تا چگونگی مشاهده اولین افراد فالو شده در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم جهت یادگیری نحوه انجام این کار ، به ترتیب طبق مراحل گفته شده در زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. در مرحله ی سوم باید بر روی تصویر پروفایل خود که در نوار پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

۴. پس از ورود به پروفایل کاربری خود در نرم افزار اینستاگرام، بر روی گزینه Following کلیک کنید.

مشاهده اولین افراد فالو شده در اینستاگرام

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، لیست افرادی که فالو کرده اید بدون هیچ نظم و ترتیبی نمایان می شود.

مرحله 5

۶. در این مرحله باید گزینه Sort By را انتخاب نمایید.

۷.  پس از انتخاب گزینه مورد نظر، جهت مرتب سازی فالویینگ های خود به ترتیب اولین افرادی که فالو نموده اید باید در پنجره جدید ظاهر شده گزینه Date followed: earliest را انتخاب نمایید.

مرحله 7

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، تنها با استفاده از چند مرحله ی ساده، اولین افرادی که در نرم افزار محبوب اینستاگرام فالو نموده اید را مشاهده نمایید.