تلگرامشبکه های اجتماعیموبایل

آموزش مخفی کردن نوتیفیکیشن تلگرام در پس زمینه گوشی

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

مخفی کردن نوتیفیکیشن تلگرام

چگونه می توانم ار فعالیت تلگرام در صفحه نمایش گوشی جلوگیری کنم؟

در حال حاضر تلگرام به یک بخش مهم از زندگی انسان ها تبدیل شده و هر روزه افراد جدید جذب آن می شوند. این نرم افزار قابلیت ها و امکانات منحصر به فردی دارد که ممکن است تمام کاربران از آن مطلع نباشند. به عنوان مثال کاربران می توانند با استفاده از بخش تنظیمات تلگرام خیلی از مشکلات خود را حل نموده و تلگرام خود را شخصی کنند. به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب نحوه مخفی کردن نوتیفیکیشن تلگرام در پس زمینه گوشی را به شما آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین شما می توانید برای آشنایی با چگونگی یافتن لینک تلگرام خود، مبحث آموزش یافتن لینک تلگرام خود را مطالعه نمایید.

 

چگونگی مخفی کردن نوتیفیکیشن تلگرام در پس زمینه گوشی

کاربران تلگرام ممکن است به هر دلیلی تمایل نداشته باشند که تلگرام به طور خودکار در پس زمینه گوشیشان فعالیت داشته باشد و با رد و بدل داده منجر به مصرف شدن حجم بسته اینترنتی آن ها شود. برای جلوگیری از رخ دادن این موضوع طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. ابتدا برنامه تلگرام را اجرا نمایید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

مخفی کردن نوتیفیکیشن تلگرام

۳. از منوی جدید نمایان شده گزینه Settings را انتخاب نمایید.

مخفی کردن نوتیفیکیشن تلگرام

۴. در مرحله ی جدید، گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.

۵. در نهایت برای غیرفعال کردن فعالیت تلگرام در پس زمینه، دو گزینه Keep-Alive Service و Background Connection را در حالت غیر فعال قرار دهید.

مرحله 5

همانطور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید تنها با چند قدم ساده از فعالیت تلگرام در پس زمینه تلفن همراهتان چلوگیری کنید و باعث کاهش مصرف اینترنت خود شوید.