اینترنتشبکه های اجتماعی

آموزش مخفی کردن حالت تایپ موبوگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 مخفی کردن حالت تایپ موبوگرام

آموزش مخفی کردن حالت تایپ موبوگرام

موبوگرام یکی از نسخه های غیر رسمی نرم افزار تلگرام می باشد که دارای قابلیت های جالبی است. یکی از این قابلیت ها ، حالت روحموبوگرام است که با فعالسازی این قابلیت، کاربران دیگر متوجه نخواهند که شما پیام های آن ها را در تلگرام خوانده اید. به همین دلیل ما در این آموزش قصد داریم تا نحوه مخفی کردن حالت تایپ موبوگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی فعالسازی حالت روح موبوگرام، مبحث آموزش فعالسازی حالت روح موبوگرام را مطالعه نمایید.

 

معرفی نرم افزار موبوگرام

می توان از موبوگرام به عنوان اولین نسخه غیر رسمی تلگرام یاد کرد که در ابتدا برای فارسی زبانان طراحی شده بود که امکانات ویژه ای را برای کاربران خود در نظر گرفته بود. حالت روح یکی دیگر از ویژگی های این برنامه است که با استفاده از این قابلیت دیگران متوجه آنلاین بودن و فعالیت شما در موبوگرام نشده و اگر برای شما پیامی ارسال شود و شما آن را مشاهده کنید ، تیک دوم که بیانگر خوانده شدن مطلب است زده نمی شود و طرف مقابل شما نمی تواند متوجه شود که آیا پیام ارسال خوانده شده است یا خیر؟ در این نرم افزار هم می توان کانال ، گروه و چت های خصوصی داشت ، البته در این نرم افزار هر کدام از این ها در زبانه ای جداگانه و تفکیک شده قرار گرفته است ، البته می توان همه آنها را در یک صفحه هم مشاهده کرد مانند نسخه اصلی تلگرام.

 

چگونگی مخفی کردن حالت تایپ موبوگرام

۱. در اولین قدم باید نرم افزار موبوگرام را اجرا کنید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط در بالای صفحه کلیک کنید.

 مخفی کردن حالت تایپ موبوگرام

۳. در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود، گزینه تنظیمات موبو را انتخاب نمایید.

 مخفی کردن حالت تایپ موبوگرام

۴. در صفحه بعدی از بخش حریم خصوصی، گزینه تنظیمات حالت روح را انتخاب نمایید.

مرحله 4

۵. در نهایت گزینه مخفی کردن وضعیت در حال تایپ را در حالت فعال قرار دهید.

مرحله 5

بدین ترتیب همانطور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه و تنها با انجام چند مرحله ساده به آسانی می توانید وضعیت در حال تایپ موبوگرام خود را غیر فعال نمایید.