اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش فعالسازی قابلیت ری‌اکشن برای کانال و گروه تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

فعالسازی قابلیت ری‌اکشن برای کانال و گروه تلگرام

آموزش فعالسازی قابلیت ری‌اکشن برای کانال و گروه تلگرام

اگر از کاربران اینترنت هستید حتما از نرم افزار تلگرام نیز استفاده نموده اید و می دانید که این برنامه یکی از محبوب ترین پیام رسان های عصر حاضر می باشد که روزانه افراد زیادی کارهای روتین خود را با استفاده از آن انجام می دهند. یکی از این قابلیت ها که به تازگی و در نسخه های اخیر این پیام رسان محبوب به آن افزوده شده است، قابلیت ری اکشن می باشد که کاربران می توانند در مقابل پیام ها و پست های دیگران واکنش خود را نشان دهند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه فعالسازی قابلیت ری‌اکشن برای کانال و گروه تلگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی جستجوی پیام با تاریخ در تلگرام، مبحث آموزش جستجوی پیام با تاریخ در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی فعالسازی قابلیت ری‌اکشن برای کانال و گروه تلگرام

همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم، نرم افزار محبوب تلگرام با توجه به محبوبیتی که دارد قابلیت های فراوانی را به کاربرانش ارائه می دهد. قابلیت ری‌اکشن تلگرام نیز یکی از جدید ترین قابلیت های این نرم افزار می باشد که با استفاده از آن می توانید نظرات خود را در قالب ایموجی های مختلف در مورد پیام ها و یا پست های تلگرامی نشان دهید و آن ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت Quick Reaction در نرم افزار تلگرام، با دوبار کلیک کردن متوالی و پشت سر هم بر روی پیام  و یا پست مورد علاقه تان، نظر خود را به اطلاع مخاطبن خود برسانید اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که قبل از انجام این کار، حتما در منوی تنظیمات نرم افزار تلگرام، ایموجی مورد نظر خود را برای این عمل انتخاب کنید تا در صورت نیاز به واکنش سریع برای یک پست تنها با دوبار کلیک کردن بر روی آن نظر و یا لایک شما ثبت شود.

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار و نحوه فعالسازی این قابلیت برای گروه ها و کانال های تلگرام هستید، به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. ابتدا نرم افزار تلگرام خود را به روز رسانی کنید.

۲. پس از نصب نسخه ی جدید این برنامه، آن را اجرا کنید.

۳. وارد گروه و یا کانال مورد نظر خود که قصد فعال سازی قابلیت ری اکشن تلگرام برای آن را دارید شوید.

نکته: استفاده از این قابلیت تنها درصورتی امکان پذیر است که شما ادمین آن گروه یا کانال باشید.

۴. در این مرحله باید بر روی تصویر پروفایل کانال یا گروه مورد نظرتان کلیک کنید.

فعالسازی قابلیت ری‌اکشن برای کانال و گروه تلگرام

۵.  سپس آیکون به شکل مداد که در بالای صفحه نمایش داده شده قرار دارد را انتخاب کنید.

فعالسازی قابلیت ری‌اکشن برای کانال و گروه تلگرام

۶. در منوی تنظیمات گزینه Reactions را انتخاب کنید.

فعالسازی قابلیت ری‌اکشن برای کانال و گروه تلگرام

۷. در مرحله ی جدید باید گزینه Reactions را در حالت فعال(On) قرار دهید.

مرحله 7

۸. در منیو جدید، لیست ایموجی هایی که افراد می توانند برای پست ها و پیام های شما ارسال کنند را ببینید.

۹. در صورتی که تمایل ندارید افراد هر یک از این ایموجی ها را برایتان ارسال کنند می توانید گزنیه غلطکی آن را انتخاب کنید تا آن را غیرفعال نمایید.

مرحله 9

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید با استفاده از آموزش بالا می توانید به راحتی و تنها با طی نمودن چند مرحله ساده، ایموجی ری اکشن نرم افزار تلگرام را برای کانال ها و گروه های تلگرامی که ادمین آن ها هستید، فعال نمایید.