اینترنتموبایل

آموزش روش های فعالسازی رمز دوم پویا بانک سپه

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

فعالسازی رمز دوم پویا بانک سپه

آموزش فعالسازی رمز دوم پویا بانک سپه

امروزه اکثر تراکنش های مالی از طریق اینترنت و با استفاده از رمز دوم پویا صورت می گیرند، همچنین، حفاظت از اطلاعات رمز دوم کارت جهت مقابله با سرقت های احتمالی بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل بانک ها با استفاده از رمز دوم یکبار مصرف را جایگزین رمز دوم ایستا شده است از این سرقت ها جلوگیری نموده اند. با ما همراه باشید تا نحوه فعالسازی رمز دوم پویا بانک سپه را به شما آموزش دهیم

شما می توانید برای آشنایی با روش های دریافت رمز دوم برای بانک رسالت مبحث آموزش روش های فعالسازی رمز دوم پویا بانک رسالت را مطالعه نمایید.

 

آموزش فعال کردن رمز دوم پویا بانک سپه از طریق نرم افزار رمز ساز بانک سپه

برنامه ای که سوی بانک سپه جهت انجام امور مشتریان و فعالسازی رمز دوم پویا ارائه شده است، برنامه رمز ساز بانک سپه می باشد که برای استفاده از این برنامه نیاز است تا با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک سپه، و پر کردن فرم حساب کاربری رمز ساز بانک سپه، شماره مشتری، شماره سریال و کد فعالسازی متعلق به خودتان دریافت خواهید کرد که جهت تولید رمز دوم پویا باید آن ها را در برنامه وارد کنید. با ما همراه باشید.

۱. پس از دانلود و نصب برنامه رمز ساز بانک سپه، برنامه را اجرا نموده و وارد آن شوید.

نکته: توجه داشته باشید که در هنگام ورود به برنامه نیاز است تا اینترنت شما روشن باشد.

۲. در این مرحله باید اطلاعاتی که از بانک دریافت نمودید را در کادر های مشخص شده وارد نمایید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک سپه

۳. در مرحله بعدی باید یک نام کاربری به همراه یک رمز ورود را وارد نموده و بر روی گزینه «تایید» کلیک نمایید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک سپه

۴. پس از انتخاب گزینه تایید در مرحله قبل، پیامی برای شما نمایان می شود که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن ثبت نام شما در برنامه می باشد.

۵. در مرحله بعدی نیاز است تا نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله دوم ثبت کردید، وارد کنید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک سپه

۶. سپس وارد منوی اصلی برنامه می شوید که شامل دریافت رمز، تنظیمات کاربر، تنظیمات رمزساز و… می باشد که برای فعال کردن رمز دوم پویا بانک سپه باید گزینه «دریافت رمز» را انتخاب کنید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک سپه

۷. با انتخاب گزینه دریافت رمز، رمز یکبار مصرف برای شما ارسال می شود که پس از ۹۰ ثانیه منقضی می شود. همچنین شما می توانید برای استفاده از این رمز در برنامه های دیگر، گزینه کپی را انتخاب کرده و در درگاه پرداخت، کد مربوطه را جایگذاری کنید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک سپه