اینترنتموبایل

آموزش روش های فعالسازی رمز دوم پویا بانک رفاه

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

فعالسازی رمز دوم پویا بانک رفاه

آموزش روش های فعالسازی رمز دوم پویا بانک رفاه

امروزه اکثر تراکنش های مالی از طریق اینترنت و با استفاده از رمز دوم پویا صورت می گیرند، همچنین، حفاظت از اطلاعات رمز دوم کارت جهت مقابله با سرقت های احتمالی بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل بانک ها با استفاده از رمز دوم یکبار مصرف را جایگزین رمز دوم ایستا شده است از این سرقت ها جلوگیری نموده اند. با ما همراه باشید تا نحوه فعالسازی رمز دوم پویا بانک رفاه کارگران را به شما آموزش دهیم.

شما می توانید برای آشنایی با روش های دریافت رمز دوم برای بانک کشاورزی مبحث آموزش فعالسازی رمز دوم پویا بانک کشاورزی را مطالعه نمایید.

 

آموزش فعالسازی رمز دوم پویا بانک رفاه بصورت حضوری

یکی از روش های ساده و آسان فعال کردن رمز دوم پویا بانک رفاه از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک رفاه می باشد که شما می توانید پس از گزفتن نوبت و پر کردن فرم های مربوطه اقدام به فعال سازی رمز پویا بانک رفاه نمایید. اما باید به شما بگوییم این روش کمی زمان بر می باشد. استفاده از این روش زمانی کاربرد دارد که شما می خواهید رمز یکبار مصرف شما در مواقع نیاز به شما پیامک شود که می توانید از کارمند بانک درخواست فعال کردن رمز پویا بصورت پیامکی را نمایید.

 

آموزش فعالسازی رمز دوم پویا از طریق برنامه رمز ساز

یکی از دیگر روش های فعالسازی رمز دوم پویا بانک رفاه استفاده از برنامه رمز ساز رفاه می باشد که توسط بانک رفاه برای مشتریان ارائه شده است. برای فعالسازی این برنامه ابتدا باید به یی از شعب بانک رفاه مراجعه نموده و پس از پر کردن فرم مربوطه، نام کاربری و گذرواژه را از کارمند بانک دریافت نمایید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک رفاه

پس از دریافت این اطلاعات از بانک، باید برنامه رمز ساز رفاه را دانلود نموده و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. پس از وزود به برنامه باید اطلاعات دریافتی و سپس رمز عبور خود را وارد نمایید. همچنین توجه داشته باشید که برای استفاده و دریافت رمز پویا بانک رفاه در هر زمان و مکان باید این رمز را وارد کنید و به همین دلیل توصیه می شود همیشه بخاطر بسپارید. همچنین اگر گوشی شما مجهز به حسگر اثر انگشت می باشد، می توانید با استفاده از این حسگر اقدام به باز کردن این برنامه نمایید.

دانلود برنامه رمز ساز رفاه

 

آموزش فعالسازی رمز دوم پویا بانک رفاه از طریق کد USSD

روش آخری که برای دریافت رمز دوم پویا بانک رفاه کاربرد دارد استفاده از سامانه تلفنی و غیر آنلاین USSD بانک رفاه می باشد. استفاده از این روش برای کاربرانی کاربرد دارد که به گوشی های هوشمند دسترسی ندارند و هیچ تفاوتی در نوع سیم کارت و اپراتور وجود ندارد چرا که مهم این می باشد سیم کارت شما در حساب بانکی شما ثبت شده باشد. کد دستوری بانک رفاه #۷۱۳* می باشد.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک رفاه