اینترنتموبایل

آموزش روش های فعالسازی رمز دوم پویا بانک دی

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

فعالسازی رمز دوم پویا بانک دی

آموزش روش های فعالسازی رمز دوم پویا بانک دی

امروزه اکثر تراکنش های مالی از طریق اینترنت و با استفاده از رمز دوم پویا صورت می گیرند، همچنین، حفاظت از اطلاعات رمز دوم کارت جهت مقابله با سرقت های احتمالی بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل بانک ها با استفاده از رمز دوم یکبار مصرف را جایگزین رمز دوم ایستا شده است از این سرقت ها جلوگیری نموده اند. با ما همراه باشید تا نحوه فعالسازی رمز دوم پویا بانک دی را به شما آموزش دهیم.

شما می توانید برای آشنایی با روش های دریافت رمز دوم برای بانک پارسیان مبحث آموزش روش های فعالسازی رمز دوم پویا بانک پارسیان را مطالعه نمایید.

 

آموزش  فعالسازی رمز دوم پویا بانک دی از طریق برنامه رمز ساز ارس 

برنامه رمز ساز ارس از سوی بانک دی جهت دریافت و فعالسازی رمز دوم پویا معرفی شده است که مشتریان این بانک می توانند برای استفاده از خدمات این برنامه، باتوجه به نوع سیستم عامل خود آن را از مارکت های موجود در بازار دانلود نمایند.

۱. پس از دانلود و نصب برنامه وارد آن شوید. در انتهای صفحه اول پیامی حاوی این متن مشاهده می کنی که باید به یکی از شعب بانک دی مراجعه نموده و درخواست فعال سازی رمز یکبار مصرف دهید. همچنین افرادی که دارای اینترنت بانک دی هستند می توانند وارد وارد اینترنت بانک شوند و گزینه رمز دوم یکبار مصرف را از بخش کارت انتخاب نمایند. در صورت عدم ثبت نام در اینترنت بانک دی، به نزدیک ترین شعبه مراجعه کنید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک دی

۲. پس از مراجعه به یکی از شعب بانک دی و اینترنت بانک، کد QR در خدمت شما قرار خواهد گرفت که می توانید آن برنامه را در برنامه ارس اسکن کنید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک دی

۳. کد فعالسازی که از بانک دریافت می کنید را باید در قسمت مشخص شده برنامه ارس وارد نمایید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک دی

۴. در مرحله بعدی باید یک رمز امنیتی برای خود انتخاب کنید.

نکته: توجه داشته باشید که در هر بار ورود به برنامه باید این رمز را وارد نمایید بنابراین، توصیه ما به شما این است که رمز امنیتی خود را به یاد داشته باشید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک دی

۵. سپس برای فعال کردن رمز دوم پویا بانک دی، لازم است تا کد QR را با گزینه “اسکن کن” در وسط صفحه نمایشگر اسکن کنید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک دی