اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام بعد از انتشار پست

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام بعد از انتشار پست

چگونه می توانم کامنت های یک پست را در اینستاگرام بعد از انتشار محدود کنم؟

محدود نمودن و یا غیرفعال نمودن کامنت های یک پست در اینستاگرام یکی از آن دسته قابلیت هایی است که توسعه دهندگان این برنامه ی پر طرفدار در به روز رسانی های اخیر آن برای کاربران خود ارائه داده اند. با استفاده از این قابلیت در هنگام به اشتراک گذاری پست، کاربران می توانند امکان کامنت گذاری را غیرفعال کنند. اما به وسیله قابلیت ویرایش پست ها، کاربران اینستاگرام می توانند پس از انتشار پست نیز امکان کامنت گذاشتن را برای پست های خود غیرفعال نمایند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام بعد از انتشار پست را به شما آموزش دهیم. در ادامه همرا ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام، مبحث آموزش غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام بعد از انتشار پست

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، برنامه اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. در منوی اولیه نرم افزار اینستاگرام، وارد پروفایل کاربری خود شوید و پست مورد نظر خود را که قصد بستن کامنت برای آن را دارید بیاوردید.

۴. سپس بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

غیرفعال کردن کامنت اینستاگرام بعد از انتشار پست

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود، گزینه Turn Off Commenting را انتخاب کنید.

مرحله 5

۶. همان طور که مشاهده می نمایید آیکون کامنت در گوشه سمت چپ پایین صفحه ی پست شما قابل مشاهده نمی باشد.

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی نرم افزار اینستاگرام، امکان کامنت گذاشتن بر روی پست هایی که تمایل دارید را ببندید تا دیگر آیکون کامنت برای کاربران نمایان نشود، و از این طریق امنیت حساب کاربری خود را افزایش داده و مانع سو استفاده برخی از افراد مزاحم شوید.