اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش غیرفعال کردن موقت اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش غیرفعال کردن موقت اینستاگرام

آموزش غیرفعال کردن موقت اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی در سرتاسر جهان تبدیل شده است و روزانه افراد زیادی از این اپلیکیشن استفاده می کنند. اما با وجود این محبوبیت، این اپلیکیشین اشکالاتی نیز دارد که موجب نارضایتی برخی از کاربران شده است. در ادامه با آموزش غیرفعال کردن موقت اینستاگرام در شرایط خاص با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با آموزش روش های حل مشکلات رایج در اینستاگرام، مبحث آموزش روش های حل مشکلات رایج در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

نحوه غیرفعال کردن موقت اینستاگرام

گاهی اوقات ممکن است پس از گذشت چند دقیقه از ورود به حساب کاربری خود، لاگ اوت شوید و یا امکان ورود از طریق دستگاه های دیگر فراهم باشد. در این شرایط کافیست برای چند ساعت اکانت خود را غیرفعال کنید تا خطای سیستمی رفع شود. در این مطلب قصد داریم به آموزش غیرفعال کردن موقت اینستاگرام بپردازیم.برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید.

۱. ابتدا به وبسیایت اینستاگرام مراجعه نموده و وارد اکانت خود شوید.

۲. در بخش پروفایل کاربری، بر روی گزینه Edit Profile کلیک نمایید.

۳. در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود بر روی لینک آبی رنگ  Temporarily Disable Account که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

آموزش غیرفعال کردن موقت اینستاگرام

۴. در این مرحله باید علت غیرفعال کردن حساب کاربری خود را از لیستی که برای شما نمایان می شود انتخاب نموده و مجددا بر روی گزینه Temporarily Disable Accountکلیک کنید.

آموزش غیرفعال کردن موقت اینستاگرام

۵. با انجام دادن مراحل گفته شده در بالا، اکانت شما به صورت موقت غیرفعال می شود.

همچنبن پس از گذشت چند ساعت می توانید از طریق موبایل وارد حساب کاربری خود شوید. به احتمال زیاد مشکل ورود به اینستاگرام حل خواهد شد.