کامپیوتر

آموزش غیرفعالسازی موقت نوتیفیکیشن اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

غیرفعالسازی موقت نوتیفیکیشن اینستاگرام

چگونه می توانم نوتیفیکیشن های نرم افزار اینستاگرام را برای مدت مشخصی غیر فعال کنم؟

نرم افزار اینستاگرام از آن دسته برنامه هایی می باشد که در یک دهه ی اخیر توانسته محبوبیت خود را حفظ کند و همچنان به عنوان پر طرفدار ترین نرم افزار در بین شبکه های اجتماعی دیگر باقی بماند. این برنامه محبوبیت خود را از طریق قابلیت ها و امکاناتی که ارائه می دهد بالا برده و کاربران نیز جذب این موضوع شده اند. یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در نسخه های اخیر این برنامه به آن افزوده شده است، امکان غیرفعال سازی نوتیفیکیشن اینستاگرام برای مدت مشخصی می باشد.  به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی غیرفعالسازی موقت نوتیفیکیشن اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی مشاهده ریپلای‌ های یک تاریخ مشخص در نرم افزار اینستاگرام ، مبحث آموزش مشاهده ریپلای‌ های یک تاریخ مشخص در نرم افزار اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی غیرفعالسازی موقت نوتیفیکیشن اینستاگرام

گاهی اوقات ممکن است نوتیفیکشن های نرم افزار تلگرام برای کاربران تبدیل به امری آزار دهنده شود و تعداد بالای آن باعث ناراحتی آن ها شود. در برخی موارد افراد از طریق سایلنت یا بی صدا کردن تلفن همراه خود این مشکل را حل می کنند اما نمی توان گفت این روش راه حل قطعی می باشد زیرا با انجام این کار تمامی نوتیفیکیشن های شما اعم از باقی برنامه های نصب شده بر روی تلفن همراهتان نیز قطع می شود.

اما نرم افزار اینستاگرام در اقدامی این قابلیت را برای کاربران خود قرار داده تا کاربران با ورود به تنظیمات حساب کاربری خود نوتیفیکیشن های اینستاگرام را برای مدت معینی قطع کنند تا مزاحم آن ها نشود. البته باید به شما بگوییم که پس از گذشت مدت مشخص شده، مجددا نوتیفیکیشن ها فعال خواهند شد.

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. ابتدا در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. سپس در دومین مرحله، آن را از بین برنامه های موجود در تلفن همراهتان اجرا کنید.

۳. در این مرحله باید با کلیک بر روی تصویر پروفایل خود که در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد، وارد پروفایل کاربری خود در این برنامه شوید.

۴. سپس در حساب کاربری تان بر روی آیکون به شکل سه خط که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

 غیرفعالسازی موقت نوتیفیکیشن اینستاگرام

 

۵. در منوی جدیدی که برایتان نمایش داده می شود، از بین گزینه های موجود گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب کنید.

 غیرفعالسازی موقت نوتیفیکیشن اینستاگرام

 

۶. در این مرحله بایدبه دنبال گزینه Notifications بگردید و آن را انتخاب کنید.

 غیرفعالسازی موقت نوتیفیکیشن اینستاگرام

۷. با انتخاب گزینه Pause All، صفحه جدیدی برای شما نمایان می شود که در آن زمان های پیش فرض برای غیر فعال ماندن اعلان های اینستاگرام قابل مشاهده است.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که این گزینه در حال پیش فرض غیرفعال می باشد.

 

مرحله 7

 

 

۸. در این قسمت همان طور که مشاهده می کنید چندین گزینه برای شما نمایان خواهد شد که بازه های زمانی متفاوتی را برای شما ارائه می دهد که با انتخاب هر یک از آن ها، نوتیفیکیشن های شما در آن مدت مشخص غیر فعال خواهند شد.

۹. به عنوان مثال با انتخاب گزینه ۲hours، نوتیفیکیشن های مربوط به نرم افزار اینستاگرام شما برای مدت ۲ ساعت غیرفعال خواهند شد.

مرحله 9

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید ، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات حساب کاربری تان در نرم افزار اینستاگرام، می توانید نوتیفیکیشن های خود را به طور موقت و در مدت مشخصی غیر فعال نمایید تا در برخی مواقع مزاحم شما نشوند.