اینترنتکامپیوترموبایل

آموزش ساخت گروه در اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش نحوه ساخت گروه در اینستاگرام

یکی از قابلیت های جذاب و کاربردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توانایی ساخت گروه در آن می باشد. درست همانند دیگر شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و یا واتس اپ در اینستاگرام نیز قابلیتی وجود دارد که با آن می توانید گروهی از دوستانتان را انتخاب کرده و با آن ها گفتگو کنید و یا مواردی مثل فیلم و عکس را به اشتراک بگذارید. در این مطلب قصد داریم در رابطه با نحوه ساخت گروه در اینستاگرام توضیحاتی را ارائه داده و آن را به طور کامل و به صورت تصویری آموزش دهیم.

ساخت گروه در اینستاگرام نیز قابلیت های خاص خودش را دارد . در آن می توانید با دوستان خود که در گروه عضو هستند به راحتی پیام رد و بدل کرده و برخی از پست های اینستاگرامی در آن فروارد کنید. برای این کار باید طبق آموزش های زیر عمل نمایید.

شما می توانید دانلود آخرین نسخه برنامه اینستاگرام برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store استفاده نمایید.

نکته: برای آموزش ارسال ویدئو بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام مطلب نحوه گذاشتن igtv در پست اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

مراحل ساخت گروه در اینستاگرام

۱. ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام خود شده و در همان صفحه نخست، یعنی صفحه HOME آیکون بالا سمت راست را که شبیه به یک هواپیمای کاغذی می باشد انتخاب نمایید.

۲. با انتخاب این گزینه شما به بخش پیام های دایرکت خود وارد می شوید. در این بخش می توانید کلیه گفتگو هایی که با سایر اعضای اینستاگرام به صورت خصوصی و دایرکت داشته اید را ببینید. حال برای طی مراحل بعدی ساخت گروه روی گزینه بعلاوه (+)، که در بالا سمت راست صفحه، نمایان است، لمس نمایید.

ساخت گروه در اینستاگرام

۳. با انتخاب این گزینه لیستی به شما نمایش داده می شود که از طریق آن می توانید کسانی که مایل هستید در گروه شما عضو شوند را انتخاب کنید. این لیست شامل تمام فالوورهای اینستاگرام شما خواهد بود.

۴. پس از انتخاب همه افراد مورد نظر، حال کافیست پیامی را برای آن ها ارسال نمایید. با انجام این کار، شما یک گروه ساخته اید که متشکل از خود شما و سایر افرادی است که برای آن ها پیام را ارسال کرده اید.

 

تغییر نام گروه و اضافه کردن اعضا در گروه

پس از ساخت گروه در اینستاگرام به روش فوق حال نوبت به این می رسد که نامی را برای گروه خود ایجاد نمایید. برای انجام این عمل دوباره کافیست به صفحه پیام های دایرکت خود بروید و از آنحا روی گروه مورد نظر خود کلیک نمایید. پس از این عمل شما وارد گروه می شوید که برای ویرایش آن کافی است از بالا سمت راست صفحه گزینه info که شبیه به یک دایره است را انتخاب نمایید.

ساخت گروه در اینستاگرام

با انجام چنین عملی به صفحه ویرایش گروه وارد می شوید که در قسمت بالای آن نام گروه نوشته شده است. برای تغییر نام و یا نامگذاری آن کافی است روی باکس مربوطه را لمس کرده و نام مورد نظر خود را بنویسید. همچنین در همان صفحه گزینه ای به نام Add People وجود دارد که با یک بعلاوه مشخص شده است. برای اضافه کردن اعضا پس از ساخت گروه، کافیست روی آن کلیک کرده و اعضای مورد نظر خود را اضافه نمایید.

منبع