شبکه های اجتماعیکلاب هاوس

آموزش ساخت کلاب در کلاب هاوس (Clubhouse) – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش ساخت کلاب در کلاب هاوس

نحوه ساخت کلاب در کلاب هاوس

کلاب هاوس یک اپلیکیشن نوپا است که به سرعت توانسه محبوبیت فراوانی را در سراسر جهان بدست آورد. روم های Clubhouse یک محیط عالی برای ارتباط افراد با یکدیگر است شما می توانید با عضو شدن در این روم ها با افرادی که مانند شما فکر می‌کنند هم کلام شده و تعامل داشته باشید. یک راه دیگر این است که برای برقراری ارتباط با مردم یک کلاب بسازید. از مزایای کلاب ها این است که افراد هنگام انتخاب روم مد نظر خود می‌توانند راحت‌تر موضوع مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را دنبال کنند. ما در این مطب قصد داریم تا نحوه ساخت کلاب در کلاب هاوس را به شما آموزش دهیم.

نکته مهم : نسخه رسمی کلاب هاوس هنوز برای مشترکین اندروید منتشر نشده است و نسخه های معرفی شده در آدرس زیر غیر رسمی بوده و مسئولیت استفاده از آن به عهده کاربر می باشد.

آخرین نسخه برنامه Clubhouse را برای اندروید و ios از لینک دانلود کلاب هاوس دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با نکات کاربردی برای افزایش کاربران روم در کلاب هاوس مبحث آموزش افزایش تعداد کاربران روم در کلاب هاوس را مطالعه نمایید.

 

مراحل ساخت کلاب

برای ساخت کلاب در کلاب هاوس طبق مراحل زیر پیش بروید.

۱. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن Clubhouse و ورود به آن، بر روی تصویر پروفایل خود در گوشه بالا سمت راست تالار کلیک کنید.

آموزش ساخت کلاب در کلاب هاوس

۲. سپس پایین تر بروید و در بخش که کلاب ها نمایان هستند گزینه + را انتخاب کنید.

آموزش ساخت کلاب در کلاب هاوس

۳. در این مرحله پنجره ای با نام New Club برای شما نمایش داده می شود که در آن فرمی موجود است که قبل از ساخت کلاب ، باید آن را پر کنید.  همچنین در این بخش می توانید تنظیمات مربوط به کلاب خود را انجام دهید.

نکته: در هنگم انتخاب نام کلاب دقت کنید زیرا نام کلاب را نمی‌توانید در آینده عوض کنید.

۴. در بخش تنظیمات کلاب به ترتیب اضافه کردن ممبر، مجوز دادن به اعضا برای شروع یک روم و در آخر، گزینه‌ی ساخت یک لیست ممبر مخصوص قرار دارد که شما می توانید مطابق میل خود آن هارا تنظیم کنید

۵. در انتها به یاد داشته باشد که در بخش Topic موضوع کلاب خود را انتخاب کنید. برای انتخاب موضوع می‌توانید از بین موضوعات موجود، بیش از ۳ موضوع را انتخاب کرده تا افراد موضوع بحث داخل کلاب شما را متوجه شوند و بتوانند درست انتخاب کنند.

آموزش ساخت کلاب در کلاب هاوس

۶. مرحله بعدی Club description یا همان توضیحات مربوط به کلاب است که در این قسمت باید توضیحاتی برای آگاهی افراد درباره کلاب خود به صورت مختصر بیان کنید.

آموزش ساخت کلاب در کلاب هاوس

۷. در نهایت برای گزینه Create را از منوی بالایی و در سمت راست انتخاب کنید.

آموزش ساخت کلاب در کلاب هاوس

بدین ترتیب شما می توانید با طی کردن مراحل بالا کلاب خود را در برنامه Clubhouse بسازید. و پس از ساخت کلاب، افراد را به آن دعوت کنید تا بخشی از آن باشند.