شبکه های اجتماعیکلاب هاوس

آموزش ساخت پروفایل و بیو در کلاب هاوس – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش ساخت پروفایل و بیو در کلاب هاوس

نحوه ساخت پروفایل کلاب هاوس

کلاب هاوس شبکه اجتماعی جدیدی است که اساس آن صدا و صوت می باشد و به کاربرانش این اجازه را می دهد تا آزادانه در مورد هر موضوعی صحبت کنند. در واقع افراد در این اپلیکیشن تنها بوسیله صوت با هم دیگر ارتباط برقرار می کنند و از سراسر جهان با یکدیگر آشنا می شوند. اما چیزی که این برنامه را از سایر برنامه ها جدا میکند روم های مختلف آن است که در آن مدیریت اجتماعات و برگزاری رویدادهای مختلف رخ می دهد. کلاب هاوس بخش ها و قسمت های مختلفی دارد که در این مطلب قصد داریم تا نحوه ساخت پروفایل و بیو در کلاب هاوس را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

نکته مهم : نسخه رسمی کلاب هاوس هنوز برای مشترکین اندروید منتشر نشده است و نسخه های معرفی شده در آدرس زیر غیر رسمی بوده و مسئولیت استفاده از آن به عهده کاربر می باشد.

آخرین نسخه برنامه کلاب هاوس را برای اندروید و ios از لینک دانلود کلاب هاوس دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ساخت روم در کلاب هاوس مبحث کلاب هاوس چیست و چگونه کار می کند؟ را مطالعه نمایید.

 

مراحل ایجاد پروفایل و بیو کلاب هاوس

ساخت پروفایل در کلاب هاوس مانند سایر شبکه های اجتماعی رایج است و کاربران این نرم افزار می توانند بوسیله پروفایل خود، خدمات خود را معرفی کنند. ساختن یک پروفایل کاربری در تمامی شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا ممکن است بعدها لینک پروفایل کاربری خود را در رزومه کاری خود قرار دهید. برای تصویر پروفایل کاربری خود می توانید یک عکس از گالری خود انتخاب نمایید و یا با استفاده از دوربین تلفن همراهتان یک عکس جدید بگیرید. همچنین این امکان وجود دارد که بیو (Bio) خود را در پروفایل بنویسید.

نکته: سه خط اول بیو به عنوان پیش‌نمایش در سایر روم‌ها نمایش داده می‌شوند. و به یاد داشته باشید که در بخش بیو کلاب هاوس نمی‌توانید ایموجی یا لینک‌های مختلف قرار دهید.

آموزش ساخت پروفایل و بیو در کلاب هاوس

بیو کلاب هاوس

همانطور که گفتیم سه خط اول بیو کلاب هاوس که شامل ۱۲۵ کاراکتر می باشد به عنوان پیش‌نمایش برای سایر کاربران نمایان می‌شود. البته موارد دیگری از جمله عکس پروفایل، تعداد دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان نیز برای کاربران کلاب هاوس نمایش داده می شود. در ادامه نکاتی را برای نوشتن یک بیو مناسب در کلاب هاوس به شما خواهیم گفت.

– متن بیو کلاب هاوس باید طوری نوشته شود که منسجم و سازماندهی شده باشد. برای انجام این کار باید متن بیو خود را در جای دیگری نوشته و در بخش بیو کلاب هاوس کپی کنید.

– بسیاری از کاربران کلاب‌هاوس ترجیج می‌دهند بیو خود را در برنامه‌هایی مانند Notepad بنویسند و آن‌ را در پروفایل وارد کنند.

– با استفاده از اپلیکیشن Notepad و… امکان استفاده از ایموجی در بیو کلاب هاوس نیز فراهم می شود.

– به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای داشتن یک بیو خوب باید از کلمات کلیدی استفاده کنید تا به افراد مختلف کمک شود که در هنگام جستجو، شما را راحت بیابند.

– کلاب هاوس یک نرم افزار برای گفتگوی آنلاین در رابطه با موضوعات مختلف است، به همین دلیل اطلاعاتی پیرامون موضوعات صحبت خود در بیو قرار دهید.

-موضوعات مورد علاقه خود را فهرست کنید تا افراد از این موضوعات اطلاع داشته باشند و بر این اساس شما را جلسات خود دعوت کنند.

 

تنظیمات بیو کلاب هاوس

با انتخاب آیکون چرخ دنده در گوشه سمت راست بیو، وارد قسمت تنظیمات بیو کلاب هاوس خواهید شد. در این قسمت شما می توانید تنظیمات مختلفی را انجام دهید که از جمله آن‌ها امکان تنظیم اعلان‌ها (Notifications) است.

آموزش ساخت پروفایل و بیو در کلاب هاوس

همچنین در قسمت Interests، امکان تنظیم علاقه‌مندی‌ های خودتان وجود دارد که بر اساس آن‌‌‌، روم هایی که موضوع آن ها مرتبط با این علاقه مندی ها می باشد برای شما نمایش داده شوند. برای این‌که حساب‌های توییتر و اینستاگرام را به کلاب هاوس متصل کنید از این بخش می‌توانید اقدام کنید تا لینک آن‌ها در بیو نمایش داده شوند.