اینترنتتکنولوژیتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ساخت ویس‌چت گروهی در تلگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ساخت ویس‌چت گروهی در تلگرام

چگونه می توانم در نرم افزار تلگرام ویس چت گروهی بسازم؟

نرم افزار محبوب و پر طرفدار تلگرام یکی از آن دسته پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی ای است که همواره در حال آپدیت کردن و بهتر نمودن خود می باشد تا بتواند کاربران بیشتری را در سراسر جهان جذب خود نماید و در همین راستا در جهت محقق کردن این هدف، در تلاش است تا به امکانات و قابلیت های خود  اضافه کند. یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در نسخه های اخیر این برنامه به آن افزوده شده است، امکان ساخت ویس چت های گروهی درکانال های این نرم افزار می باشد که توانسته در بسیاری از موارد مشکلات کاربران را حل نماید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی ساخت ویس‌چت گروهی در تلگرام را به شما آموزش دهیم.

آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با نحوه فعال سازی میانبر کیبورد برای ارسال پیام در تلگرام دسکتاپ، مبحث آموزش فعال سازی میانبر کیبورد برای ارسال پیام در تلگرام دسکتاپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی ساخت ویس‌چت گروهی در تلگرام

پیش تر قابلیت تماس صوتی گروهی در نرم افزار تلگرام وجود داشت و کاربران این نرم افزار محبوب از طریق این قابلیت با یکدیگر تماس های فردی یا گروهی برقرار می کردند و از این طریق در هزینه های خود صرفه جویی می کردند.

اکنون در اقدامی جدید، توسعه دهندگان این برنامه، قابلیت ساخت ویس‌چت گروهی در تلگرام را به آن افزوده اند که افرادی ک در کانال های نیز عضو هستند بتوانند از این طریق با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

در واقع به وسیله این قابلیت، ادمین یا سازنده ی کانال ها می توانند ویس چت های گروهی را شروع کنند و مابقی اعضا با کسب اجازه از آن ها، صحبت های خود را از طریق ویس به گوش سایر افراد برسانند.

به عنوان مثال استفاده از این قابلیت زمانی کاربرد دارد که شما به عنوان ادمین کانال یک سوال به خصوص را در کانال خود مطرح می کنید و تمایل دارید تا نظرات و پیشنهادات افراد دیگر را نیز بدانید. ینابراین از طریق استفاده از این قابلیت اعضای دیگر می توانند منظور خود را بهتر برسانند.

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار تلگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار تلگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس در منوی اولیه نرم افزار تلگرام، از بین تمام کانال های  تلگرامتان، کانال مورد نظر خود که ادمین آن هستید را جستجو کنید.

۴.  در این بخش باید بر روی نام کانال که در بالای صفحه قرار دارد، ضربه زده تا اطلاعات آن برایتان نمایش داده شود.

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود، آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

ساخت ویس‌چت گروهی در تلگرام

۶. در این مرحله در صفحه جدید تمایش داده شده، گزینه ی Start Live Stream را از بین گزینه های موجود انتخاب کنید.

ساخت ویس‌چت گروهی در تلگرام

۷. در این مرحله باید اکانت خود را تایید کنید و مجددا گزینه ی آبی رنگ Start Live Stream را که در پایین صفحه قرار دارد انتخاب کنید.

مرحله 7

۸. در نهایت پس از انجام تمامی مراحل گفته شده در بالا، ویس چت شما آغاز می شود.

۹. برای صحبت کردن باید بر روی آیکون میکروفون که در وسط صفحه قرار دارد کلیک کنید.

مرحله 9

۱۰. همچنین با انتخاب گزینه ی قرمز رنگ Leave ، می توانید ویس چت را برای خود و یا برای باقی اعضا به اتمام برسانید.

۱۱. با کلیک بر روی آیکون Camera نیز می توانید تماس طوتی را به تصویری تبدیل نمایید.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات کانال مورد نظر خود که صاحب آن هستید، ویس چت های گروهی تشکیل دهید و با اعضای کانال در مورد مسائل مهم صحبت کنید و نظرات آن ها را نیز جویا شوید.