اینترنتتکنولوژی

آموزش ساخت لینک شخصی Youtube

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش ساخت لینک شخصی Youtube

آموزش ساخت لینک شخصی Youtube

یوتیوب دومین وبگاه پرطرفدار حهان بعد از فیسبوک است. یک شبکه اجتماعی پرطرفدار برای اشتراک گذاری ویدئو در زمینه‌های مختلف ( علمی، پژوهشی، خبری، اجتماعی، هنری و فرهنگی ) است که در سال ۲۰۰۵ ایجاد شد. شما می‌توانید روزانه هزاران ویدئو متفاوت در یوتیوب مشاهده کنید. و یا با ساخت کانال شخصی خود و جذب فالوئر و انتشار ویدئوهای تخصصی یا شخصی خود از این شبکه اجتماعی کسب درآمد کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا درباره ساخت لینک شخصی Youtube به شما آموزش دهیم.

شما می‌توانید اپلیکیشن یوتیوب را از طریق لینک Google play برای گوشی‌ و تبلتهای اندروید و از لینک App store برای گوشی‌ و تبلت های ios دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیر آموزش ساخت اکانت یوتیوب (Youtube)، مبحث آموزش ساخت اکانت یوتیوب (Youtube) را مطالعه نمایید.

 

نحوه ساخت لینک شخصی Youtube

جهت ساخت لینک شخصی Youtube باید کانال شما  آمار و بازدید خوبی داشته باشد و ۱۰۰ نفر یا بیشتر دنبال‌کننده داشته باشید. همچنین باید حداقل ۳۰ روز از ایجاد کانال یوتیوب شما گذشته باشد،و یک عکس به عنوان آیکن کانال قرار داده باشید. در صورت داشتن شرایط گفته شده از طریق مراحل گفته شده در زیر شما می توانید لینک شخصی یوتیوب خود را بسازید.

۱. ابتدا وارد youtube.com شوید و سپس گزینه Sign in را از گوشه بالا و سمت راست صفحه انتخاب کنید و مشخصات اکانت خود را وارد کنید.

نکته: توجه داشته باشید که برنامه Youtube در ایران فیلتر است و شما برای ورود به آن باید فیلتر شکن خود را روشن کنید.

۲. حالا روی تصویر خود در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید و گزینه Youtube Settings را انتخاب کنید.

آموزش ساخت لینک شخصی Youtube

۳. سپس گزینه Advanced را انتخاب کنید.

مرحله 6

۴. در این مرحله باید روی گزینه Create custom URL کلیک کنید.

مرحله 4

۵. در کارد نمایان شده، آدرسی که تمایل دارید را وارد کنید و سپس Create Channel URL را انتخاب کنید.

مرحله 5

۶. در نهایت در صورتی که تمامی مراحل بالا را طی کرده باشید، پیامی از سوی یوتیوب برای شما ارسال می شود که  نشان میدهد شما موفق شده‌اید آدرس اختصاصی خود را برای کانال Youtube خودتان ثبت کنید.

مرحله 6

 

منبع