اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ریپورت کامنت در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ریپورت کامنت در اینستاگرام

. چگونه می توانم کامنت افراد ناشناس را در اینستاگرام ریپورت کنم؟

نرم افزار اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با امنیت بالا می باشد که اقدامات فراوانی را جهت افزایش میزان امنیت خود انجام داده است. یکی از این اقدامات ریپورت کردن کامنت افراد ناشناس و مزاحم می باشد بدین ترتیب که زمانی که شما یک کامنت از سوی یک فرد ناشناس دریافت می کنید و قصد دارید تا دیگر آن فرد مزاحم شما نشود و نتواند برای شما کامنت بگذارد می توانید کامنت شخص را ریپورت کنید.  به همین دلیل ما قصد داریم تا در این مقاله ، نحوه ریپورت کامنت در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری ذخیره لایو اینستاگرام در IGTV، مبحث آموزش ذخیره لایو اینستاگرام در IGTV را مطالعه نمایید.

 

نحوه ریپورت کامنت در اینستاگرام

از آنجایی که نرم افزار اینستاگرام دارای یکسری قوانین مختص خود می باشد و همواره در تلاش بوده تا از فعالیت افراد مزاحم در این محیط جلوگیری کند، قابلیت ریپورت (Report) را در اختیار کاربران قرار داده است تا کاربران نرم افزار اینستاگرام با استفاده از این قابلیت بتوانند تخلف کاربران دیگر را گزارش کنند.

اگر شما هم در زیر یک پست با کامنت توهین آمیز و غیر اخلاقی مواجه شدید این امکان وجود دارد که آن کامنت غیر اخلاقی را به اینستاگرام گزارش دهید. روش ریپورت کامنت در اینستاگرام به شرح زیر است:

۱. ابتدا نرم افزار اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. سپس کامنت مورد نظر خود را که قصد ریپورت کردن آن را دارید بیاورید.

۳. انگشت خود را روی کامنت مورد نظر نگه دارید.

۴. در صفحه جدید، بر روی آیکون به شکل علامت تعجب (!) در بالای صفحه کلیک نمایید.

۵. سپس گزینه Report this comment را انتخاب کنید.

ریپورت کامنت در اینستاگرام

۶. در منوی جدید نمایش داده شده، یکی از گزینه های It’s spam و یا It’s inappropriate را انتخاب کنید. (به ترتیب به معنای کامنت نامناسب و کامنت اسپم هستند.)

ریپورت کامنت در اینستاگرام

۷. در صورت انتخاب مورد دوم لیستی از گزینه های متعدد به شما نمایش داده می شود. گزینه مناسب را متناسب با نوع گزارش خود انتخاب کنید.

Nudity or Pornography : در زمان هایی که کامنت مورد نظر به هر نحو تشویق به برهنگی و … می کند از این گزینه استفاده می شود.

Hate speech or symbol: در زمان هایی که کامنت مورد نظر به هر نحو منجر به ترویج تنفر و مسائلی همچون نژادپرستی می شود از این گزینه استفاده کنید.

Graphic violence: برای ریپورت کامنت هایی استفاده می‌ شود که به هر نحو منجر به تشویق و ترویج خشونت می‌ شوند.

Harassment or bullying: در زمان هایی که کامنت مورد نظر جنبه‌هایی از آزار و زورگویی، تهدید و … دارد، از این گزینه استفاده می شود.

Intellectual property violation: برای ریپورت کامنت هایی استفاده می‌ شود که به هر نحوه مالکیت‌های معنوی را نقض کنند.

Self-harm: در زمان هایی که کامنت مورد نظر به هر نحو تشویق به خودکشی، آسیب زدن به خود و … می کند از این گزینه استفاده می شود.

I don’t Like this comment: این گزینه در مورد نظر شخصی شما در باره این کامنت به خصوص می باشد و به این معنی است که شما از این کامنت خوشتان نمی آید.

مرحله 7

۸. در نهایت پس از انتخاب یکی از گزینه ها، در پنجره ظاهر شده گزینه Submit Report را انتخاب نمایید.

مرحله 8

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما نحوه ریپورت کامنت افراد ناشناس و مزاحم در نرم افزار اینستاگرام را آموختیم. با استفاده از یادگیری این آموزش به راحتی می توانید کامنت های نامناسب افراد را ریپورت نموده و از این طریق امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید.

 

منبع