اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ریپورت پست های اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | ۲ دیدگاه ارسال شده است

 ریپورت پست های اینستاگرام

چگونه می توانم تصاویر و ویدئو های نامناسب در نرم افزار اینستاگرام را ریپورت کنم؟

نرم افزار اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با امنیت بالا می باشد که اقدامات فراوانی را جهت افزایش میزان امنیت خود انجام داده است. یکی از این اقدامات ریپورت کردن تصاویر و ویدئو هایی با محتوای نامناسب می باشد. بدین ترتیب زمانی که شما در صورت مشاهده یک پست نامناسب در نرم افزار اینستاگرام می توانید آن پست را ریپورت کنید.  به همین دلیل ما قصد داریم تا در این مقاله ، نحوه ریپورت پست های اینستاگرام را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری درباره چگونگی عملکرد برنامه اینستاگرام پلاس(+Instagram)، مبحث معرفی برنامه اینستاگرام پلاس(+Instagram) را مطالعه نمایید.

 

چگونگی ریپورت پست های اینستاگرام

اگر در حال گشت و گذار در اینستاگرام بودید و ناگهان به پست یا ویدئویی برخورد کردید که بنا به هر دلیل قوانین و ضوابط اینستاگرام را نقض کرده و منجر به آزار شما شده است، به راحتی می‌توانید آن پست را ریپورت کنید. حالت‌های مختلفی برای ریپورت پست در اینستاگرام ارائه شده که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. سپس پست مورد نظر خود را که قصد ریپورت کردن آن را دارید پیدا کنید.

۳. بر روی آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای پست را کلیک کنید.

۴. در مرحله ی چهارم باید گزینه Report را انتخاب کنید.

 ریپورت پست های اینستاگرام

۵. در پنجره جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد ، اگر آن پست اسپم یا هرز است باید گزینه It’s spam را انتخاب کنید. اما اگر تصور می‌کنید که آن پست بنا به هر دلیل نامناسب است باید گزینه it’s inappropriate را انتخاب کنید.

۶. در این شرایط گزینه‌های زیرشاخه‌ای نمایان می‌شوند که باید با استفاده از آن‌ها دلیل نامناسب بودن پست و ریپورت خود را مشخص کنید. این گزینه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

مرحله 6

Self injury : در زمان هایی که کامنت مورد نظر به هر نحو تشویق به خودکشی، آسیب زدن به خود و … می کند از این گزینه استفاده می شود.

Harassment or bullying : در زمان هایی که کامنت مورد نظر جنبه‌هایی از آزار و زورگویی، تهدید و … دارد، از این گزینه استفاده می شود.

 Sale or promotion of drugs این گزینه زمانی انتخاب می‌شود که در آن پست به تبلیغ در مورد مواد مخدر پرداخته شود.

 Sale or promotion of drugs این گزینه زمانی انتخاب می‌شود که در آن پست به تبلیغ در مورد مواد مخدر پرداخته شود.

Nudity or Pornography : در زمان هایی که کامنت مورد نظر به هر نحو تشویق به برهنگی و … می کند از این گزینه استفاده می شود.

Violence or harm  این گزینه برای ریپورت پست هایی انتخاب می‌شود که منجر به تشویق به خشونت یا آزار دیگران شوند.

Hate speech or symbol : در زمان هایی که کامنت مورد نظر به هر نحو منجر به ترویج تنفر و مسائلی همچون نژادپرستی می شود از این گزینه استفاده کنید.

Intellectual property violation : برای ریپورت کامنت هایی استفاده می‌ شود که به هر نحوه مالکیت‌های معنوی را نقض کنند.

 I just don’t like itاین گزینه در شرایطی انتخاب می‌شود که آن پست هیچ یک از حالات فوق را شامل نشود و شما شخصا و بنا به هر دلیل از آن پست خوشتان نیامده باشد. در این شرایط اینستاگرام توصیه می‌کند تا اکانت ارسال کننده آن پست را بلاک کنید.

۷. در نهایت در این بخش باید یکی از گزینه های ارائه شده در بالا را باتوجه به محتوای پست انتخاب کنید تا عملیات ریپورت کردن انجام شود.

 

منبع

 

۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. احسان گفت:
    سلام آقا جان ریپوت میخوام چگونه اموزش
    • کیان گفت:
      با سلام، با مطالعه پست زیر می توانید پست های اینستاگرام را ریپورت کنید.
      <a href="https://tazehkar.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b1%db%8c%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/" rel="ugc">https://tazehkar.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b1%db%8c%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/</a>