اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ریپورت استوری اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 ریپورت استوری اینستاگرام

آموزش ریپورت استوری اینستاگرام

نرم افزار اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با امنیت بالا می باشد که اقدامات فراوانی را جهت افزایش میزان امنیت خود انجام داده است. یکی از این اقدامات ریپورت استوری اینستاگرام با محتوای نامناسب می باشد که برای شما در منوی نرم افزار اینستاگرام نمایش داده می شود. بدین ترتیب در صورت مشاهده یک استوری نامناسب در نرم افزار اینستاگرام، می توانید آن را ریپورت کنید.  در ادامه با آموزش ریپورت استوری اینستاگرام با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری چگونگی مشاهده اولین افراد فالو شده در اینستاگرام، مبحث آموزش مشاهده اولین افراد فالو شده در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه ریپورت استوری اینستاگرام

از آنجایی که نرم افزار اینستاگرام دارای یکسری قوانین مختص خود می باشد و همواره در تلاش بوده تا از فعالیت افراد مزاحم و خطرناک در این محیط جلوگیری کند، قابلیت ریپورت (Report) را در اختیار کاربران قرار داده است تا کاربران نرم افزار اینستاگرام با استفاده از این قابلیت بتوانند تخلف کاربران دیگر را گزارش کنند.

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال راهی برای ریپورت اسوری هایی با محتوای نامناسب در نرم افزار اینستاگرام هستید، باید بدانید که این امکان وجود دارد  و شما می توانید آن ها را به تیم پشتیبان اینستاگرام گزارش دهید. جهت یادگیری نحوه انجام این کار کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس استوری مورد نظر خود را که قصد ریپورت آن را دارید بیاورید.

۴. بر روی آیکون به شکل سه نقطه در بخش Reply استوری که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

۵. اکنون، در منوی جدی گزینه Report را انتخاب کنید.

 ریپورت استوری اینستاگرام

۶. سپس یکی از دو گزینه اسپم یا نامناسب را در جهت ارسال گزارش ریپورت انتخاب نمایید.

 ریپورت استوری اینستاگرام

۷. در این شرایط گزینه‌ های زیرشاخه‌ ای نمایان می‌شوند که باید با استفاده از آن‌ها دلیل نامناسب بودن استوری و ریپورت خود را مشخص کنید. این گزینه‌ ها شامل موارد زیر می‌شوند:

مرحله 7

Self injury : در زمان هایی که استوری مورد نظر به هر نحو تشویق به خودکشی، آسیب زدن به خود و … می کند از این گزینه استفاده می شود.

 Sale or promotion of drugs این گزینه زمانی انتخاب می‌شود که در آن استوری به تبلیغ در مورد مواد مخدر پرداخته شود.

Nudity or Pornography : در زمان هایی که استوری مورد نظر به هر نحو تشویق به برهنگی و … می کند از این گزینه استفاده می شود.

 I just don’t like itاین گزینه در شرایطی انتخاب می‌شود که آن استوری هیچ یک از حالات فوق را شامل نشود و شما شخصا و بنا به هر دلیل از آن استوری خوشتان نیامده باشد. در این شرایط اینستاگرام توصیه می‌کند تا اکانت ارسال کننده آن استوری را بلاک کنید.

Violence or harm این گزینه برای ریپورت استوری هایی انتخاب می‌شود که منجر به تشویق به خشونت یا آزار دیگران شوند.

Hate speech or symbol : در زمان هایی که استوری مورد نظر به هر نحو منجر به ترویج تنفر و مسائلی همچون نژاد پرستی می شود از این گزینه استفاده کنید.

Intellectual property violation : برای ریپورت استوری هایی استفاده می‌ شود که به هر نحوه مالکیت‌های معنوی را نقض کنند.

Harassment or bullying : در زمان هایی که استوری مورد نظر جنبه‌هایی از آزار و زورگویی، تهدید و … دارد، از این گزینه استفاده می شود.

۸. در نهایت در این بخش باید یکی از گزینه های ارائه شده در بالا را باتوجه به محتوای استوری نامناسبی که مشاهده کردید ،انتخاب کنید تا عملیات ریپورت کردن انجام شود.

 

منبع