آموزش iOSتکنولوژی

آموزش روش های ریستارت و خاموش کردن اپل واچ – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش روش های ریستارت و خاموش کردن اپل واچ

آموزش کامل چگونگی خاموش کردن اپل واچ

نمی دانید چگونه اپل واچ خود را خاموش کنید؟ این راهنمای سریع همه چیزهایی را که باید برای خاموش کردن اپل واچ انجام دهید به شما نشان می دهد.

آیا باید Apple Watch خود را خاموش کنید؟ به خواندن مطلب ادامه دهید. این یک فرآیند ساده است ، اما روشی است که احتمالاً مجبور نبوده اید اغلب این کار را انجام دهید. اگر Apple Watch شما پاسخ نمی دهد یا می خواهید آن را خاموش کنید، با راهنمای گام به گام ما در زیر نحوه انجام این کار را بیاموزید.

شما می توانید برای آشنایی با موارد لازم برای تهیه بکاپ از اپل واچ قبلی و بازیابی آن روی اپل واچ جدید مبحث آموزش روش های گرفتن بکاپ و نحوه بازیابی آن در اپل واچ را مطالعه نمایید.

 

چه زمانی اپل واچ خود را خاموش کنید

موارد بسیار کمی وجود دارد که شما نیاز به خاموش کردن اپل واچ خود داشته باشید.

سناریوی اصلی که باعث می شود شما مجبور شوید Apple Watch خود را خاموش کنید این است که دستگاه فریز یا خراب باشد. به هر حال ، اولین قدم برای رفع خطاهای فنی معمولاً ری استارت کردن است.

همچنین ممکن است بخواهید آن را خاموش کنید تا باتری ذخیره شود یا اعلان ها متوقف شوند. اما در واقع روش های دیگری برای انجام این کار وجود دارد. اگر می خواهید اعلان ها را متوقف کنید ، می توانید حالت “Do Not Disturb” را روشن کنید. اگر در حال پرواز هستید می توانید حالت هواپیما را روشن کنید. اگر نگران این هستید که ساعت شما قبل از شارژ شدن خاموش شود ، حالت ذخیره انرژی می تواند مصرف انرژی را برای صرفه جویی در مصرف باتری کاهش دهد.

با این حال ، خاموش کردن Apple Watch شما برای همه این سناریوها نیز مفید خواهد بود.

 

چگونه Apple Watch خود را خاموش کنیم

برای خاموش کردن Apple Watch خود این مراحل را دنبال کنید:

۱. دکمه Side را فشار داده و نگه دارید تا لغزنده Power Off روی صفحه ظاهر شود.

۲. برای خاموش کردن ساعت ، لغزنده Power Off را به راست بکشید.

۳. هنگامی که می خواهید آن را دوباره روشن کنید ، دکمه Side را دوباره فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی Apple بر روی صفحه ظاهر شود.

آموزش روش های ریستارت و خاموش کردن اپل واچ

اگر اپل واچ شما روی شارژر است ، ابتدا آن را بردارید. نمی توانید ساعت را هنگام شارژ خاموش کنید.

 

چگونه می توان Apple Watch خود را ریستارت کرد

اگر روش بالا را امتحان کردید و متوجه شدید که Apple Watch پاسخ نمی دهد یا خاموش نمی شود ، ممکن است به جای آن مجبور به ری استارت شوید. برای راه اندازی مجدد Apple Watch خود:

۱. دکمه Side و تاج دیجیتال را به مدت ۱۰ ثانیه فشار داده و نگه دارید.

۲. وقتی لوگوی اپل را دیدید هر دو دکمه را رها کنید.

آموزش روش های ریستارت و خاموش کردن اپل واچ

به بررسی اپل واچ خود ادامه دهید

اکنون که اصول اولیه خاموش و راه اندازی مجدد Apple Watch خود را می دانید ، وقت آن رسیده است که ویژگی های بیشتر ساعت را بررسی کنید. با تنظیمات راحت شده و برخی از ویژگی های کمتر شناخته شده ساعت خود را کشف کنید تا بیشترین بهره را ببرید. حتی می توانید حالت Night Stand را امتحان کنید یا Apple Watch خود را به ریموت دوربین برای گوشی خود تبدیل کنید. بسیاری از ترفندهای جالب وجود دارد که این قطعه کوچک فناوری می تواند انجام دهد.

 

منبع