اینترنت

آموزش روش های دانلود آهنگ از اسپاتیفای با کامپیوتر و موبایل

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

روش های دانلود آهنگ از اسپاتیفای

روش های دانلود آهنگ از اسپاتیفای با گوشی و کامپیوتر

با استفاده از اسپاتیفای Premium یا ترفندهای خاصی، می توانید به راحتی از اسپاتیفای دانلود کنید. اسپاتیفای Premium فواید بسیاری دارد، اما مهمترین آنها قابلیت گوش دادن به آهنگ های آفلاین است. با دانلود آلبوم ها، لیست های پخش و پادکست ها، می توانید میزان داده هایی که هر ماه استفاده می کنید را کاهش دهید و اطمینان داشته باشید که همیشه چیزی برای گوش دادن در اختیار دارید، حتی به صورت آفلاین. اگر می خواهید آهنگ های اسپاتیفای را به صورت آفلاین دانلود کنید، در ادامه با روش های دانلود آهنگ از اسپاتیفای ما همراه باشید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی آنروت کردن گوشی اندروید خود مبحث آموزش روش های خارج کردن گوشی از حالت روت را مطالعه نمایید.

 

۱. نحوه دانلود از اسپاتیفای در کامپیوتر و لپتاپ

اگر اشتراک Premium داشته باشید، به راحتی می توانید آهنگ ها را روی دسک تاپ خود دانلود کنید. فقط یک محدودیت وجود دارد: شما نمی توانید آهنگ ها را بصورت جداگانه دانلود کنید. یا باید یک آلبوم کامل را دانلود کنید یا یک آهنگ تکی را در لیست پخش ذخیره کنید سپس آن را به صورت آفلاین دانلود کنید. خوشبختانه، پادکست ها اینگونه نیستند. می توانید هر قسمت را جداگانه دانلود کنید.

کافی است گزینه “Download” را فعال کنید تا لیست پخش شما به طور خودکار در حالت آفلاین دانلود شود.

روش های دانلود آهنگ از اسپاتیفای

پس از دانلود لیست های پخش انتخابی خود، برنامه اسپاتیفای رایانه خود را باز کنید و در گوشه بالا سمت چپ روی File کلیک کنید. گزینه Offline Mode را انتخاب کنید تا لیست های پخش به همراه آهنگ های موجود در آنها بدون دسترسی به Wi-Fi در دسترس باشند.

یک حلقه سبز با یک فلش در کنار لیست های پخش، آلبوم ها و پادکست هایی که با موفقیت دانلود شده اند ظاهر می شود. گزینه دانلود آهنگ ها و لیست های پخش در حال حاضر برای پخش کننده سرویس پخش موسیقی در دسترس نیست.

 

۲. نحوه دانلود از اسپاتیفای در تلفن یا تبلت

مراحل دانلود از اسپاتیفای در تلفن نیز مشابه موارد فوق است. به لیست پخش مورد نظر خود بروید و دکمه “Download” را روشن کنید.

روش های دانلود آهنگ از اسپاتیفای

پس از اتمام دانلود موسیقی، به برنامه اسپاتیفای در تلفن یا تبلت خود بروید و روی گزینه تنظیمات در گوشه سمت راست بالای Your Library ضربه بزنید. دکمه Offline Mode  را روشن کنید. اکنون موسیقی شما به صورت آفلاین قابل گوش دادن خواهد بود.

روش های دانلود آهنگ از اسپاتیفای

تنها نکته منفی در دانلود روی تلفن ذخیره سازی است. اگر عکس ها و برنامه های زیادی از قبل ذخیره کرده باشید و فضای کافی در اختیار نداشته باشید، این گزینه ممکن است چندان مناسب شما نباشد.

 

نحوه دانلود موسیقی از اسپاتیفای

اگر مراحل بالا را قبلاً دنبال کرده باشید، احتمالاً متوجه شده اید که آهنگ ها در واقع در گوشی شما ذخیره نمی شوند، این حداقل در مورد فرمتی که به شما اجازه می دهد آنها را با یک دوست به اشتراک بگذارید یا در برنامه دیگری پخش کنید صدق می کند. این به این دلیل است که اسپاتیفای داده ها را رمزگذاری کرده و همه آهنگ های موجود را در برنامه ذخیره می کند، این کار باعث کاهش کپی های غیر قانونی می شود.

برای تبدیل آهنگ های اسپاتیفای به MP3، باید برنامه ای مانند MP3itnow را دانلود کنید که به شما اجازه می دهد آهنگ را به صورت دستی ضبط کنید یا از وب سایتی استفاده کنید که تمام کارها را برای شما انجام دهد.

مراحل دانلود آهنگ از اسپاتیفای با استفاده از مبدل مشابه کاری است که شما برای دانلود آهنگ از SoundCloud انجام می دهید. ابتدا پیوند آهنگ را در کلیپ بورد خود کپی کنید.

روش های دانلود آهنگ از اسپاتیفای

پس از باز کردن مبدل MP3، پیوند آهنگ خود را در جعبه جستجو کپی کنید یا به طور دستی جزئیات آهنگ را در پایین صفحه تایپ کنید.

روش های دانلود آهنگ از اسپاتیفای

بعضی اوقات لینک URL کار نمی کند، بنابراین شما باید نام آهنگ و خواننده را وارد کنید، این کار شما را به یک صفحه خالی هدایت کرده و بعد آهنگ را به صورت MP3 روی رایانه شما دانلود می کند.

 

منبع