اینترنتاینستاگرامتلگرامشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش رفع مشکل خاموش شدن صفحه هنگام پخش ویس در پیام رسان ها

نوشته شده در ۲ سال پیش | ۲ دیدگاه ارسال شده است

رفع مشکل خاموش شدن صفحه

چگونه می توانم  مشکل خاموش شدن صفحه هنگام گوش کردن به ویس در پیان رسان ها را حل کنم؟

یکی از مشکلاتی که همیشه گریبان گیر کاربران شبکه های اجتماعی بوده است خاموش شدن صفحه تلفن همراه در هنگام پخش ویس می باشد که ممکن است در تمام شبکه های اجتماعی نیز رخ دهد و مختص نرم افزار خاصی نیست. اما باید به شما بگوییم که خوشبختانه این مشکل حل خواهد شد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا روش های رفع مشکل خاموش شدن صفحه هنگام پخش ویس در پیام رسان ها را به شما آموزش دهیم.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی آموزش بالا بردن کیفیت تصاویر در واتساپ ، مبحث آموزش بالا بردن کیفیت تصاویر در واتساپ را مطالعه نمایید.

 

روش های رفع مشکل خاموش شدن صفحه هنگام پخش ویس در پیام رسان ها

خاموش شدن صفحه در هنگام پخش ویس، همانند این است که شما یک تماس تلفنی برقرار می کنید و در بالای صفحه گوشی سنسور مجاورت یا Proximity قرار دارد، به همین دلیل این سنسور در هنگام برقراری تماس و.. فعال می شود و در صورتی که تشخیص دهد یک جسم در مقابل آن قرار گرفته است، صفحه را خاموش می کند تا از برخورد و تاچ تصادفی گوشی بر اثر برخورد با صورت و.. جلوگیری کند. در نتیجه اکثر دلایل بروز مشکل به دلیل تحریک این سنسور است.

 

جلوگیری از پوشاندن سنسور

اولین کاری که برای رفع این مشکل باید انجام دهید این است که مطمئن شوید تا چیزی جلوی سنسور های تلفن همراهتان وجود ندارد زیرا این اصلی ترین دلیل ایجاد این مشکل است. به طور مثال کاور صفحه، بدنه، ابزار جانبی و.. می توانند باعث پوشش ناخواسته شوند. با رفع پوشش مشکل نیز حل می شود. همچنین در صورت امکان آن قسمت را از آلودگی های احتمالی نیز پاک کنید.

رفع مشکل خاموش شدن صفحه

 

 دور کردن تلفن همراه از خود

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که هنگام گوش داده به ویس های خود در نرم افزار واتساپ، تلفن همراهتان را نزدیک خود نگه می دارید، سعی کنید آن را از خود دور کنید. به خصوص قسمت بالای گوشی بهتر است از شما و هر سطح دیگری فاصله داشته باشد. به طور مثال می توانید گوشی را روی یک سطح صاف مانند میز قرار دهید. همینطور مطمئن شوید که دست یا انگشتان شما رو به روی سنسور قرار نگیرد.

 

استفاده از اسپیکر

واتساپ و.. معمولا گزینه از برای غیر فعال کردن خاموش شدن صفحه و یا غیر فعال کردن استفاده از سنسور در هنگام تماس و.. را ندارند. اما در صورتی که در حین تماس صوتی نیاز به فعال بودن صفحه دارید، در صفحه تماس حالت LoudSpeaker Mode و یا پخش از اسپیکر را فعال کنید. در این حالت صدای شخص از اسپیکر پخش شده و دیگر صفحه خاموش نمی شود.

 

 غیر فعال کردن قابلیت Raise to Speak در تلگرام

با استفاده از قابلیت Raise to Speak در نرم افزار واتساپ با نزدیک کردن گوشی به گوش خود در صفحه چت، می توانید بدون نیاز به نگه داشتن دکمه اقدام به ارسال ویس کنید. اما گاهی اوقات این موضوع باعث ایجاد یکسری مشکلات از جمله خاموش شدن صفحه تلفن همراه در هنگام گوش دادن به ویس ها می شود. جهت غیر فعال کردن این قابلیت در تلگرام کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. ابتدا برنامه تلگرام را اجرا نمایید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

رفع مشکل خاموش شدن صفحه

۳. از پنجره جدید نمایان شده با انتخاب گزینه Settings وارد بخش تنظیمات تلگرام شوید.

رفع مشکل خاموش شدن صفحه

۴. در مرحله ی جدید، گزینه Chat Settings را انتخاب نمایید.

مرحله 4

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده شده، به پایین بروید و گزینه Raise to Speak را در حالت فعال قرار دهید.

مرحله 5

 

منبع

۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. Raider گفت:
    انجام دادم ولی بازم همونجوری هست