شبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپچگونه ارور تاریخ و ساعت واتساپ را رفع کنم؟

اپلیکیشن واتساپ یکی از پر طرفدارترین پیام رسان های امروزی می باشد که افراد روزانه با استفاده از ان بسیاری از کارها و برنامه ریزی های خود را انجام می دهند. واتساپ قابلیت های بسیار زیادی دارد که باعث شده کاربران مجذوب این اپلیکیشن شوند. اما باید گفت این اپلکیشن دارای یکسری مشکلات و ضعف هایی می باشد که در بعضی مواقع موجب نارضایتی افرادی که به طور مداوم از آن استفاده می کنند می شود. یکی از این موضوعات مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ می باشد که اگر رفع نشود، دسترسی به این اپلیکیشن تقریبا غیرممکن است. در ادامه با اموزش رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ با ما هماره باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی مخفی کردن عکس پروفایل خود در واتساپ مبحث آموزش مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ از مخاطبین را مطالعه نمایید.

 

نحوه رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ

تولین کاری که در جهت رفع این مشکل می توانید انجام دهید، به روز رسانی واتساپ خود می باشد که با انجام آن به احتمال زیاد این مشکل برای شما حل خواهد شد. از این رو به یاد داشته باشید که همیشه واتساپ خود را به روز نگه دارید تا از بروز چنین خطاهایی جلوگیری شود.

اما اگر با آپدیت واتساپ لین مشکل حل نشد می توانید روش زیر را نیز امتحان کنید:

۱. در صورتی که ارور تاریخ و ساعت اشتباه برای شما نمایان شد، گزینه Adjust Date را بزنید تا وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید.

۲. در غیر این صورت نیز می توانید قبل از بروز این اتفاق، وارد Settings یا تنظیمات تلفن همراه خود شوید.

۳. سپس باید وارد بخش Date and time تلفن همراه خود شوید.

نکته: این گزینه در گوشی های مختلف ممکن است جای متفاوتی نیز داشته باشد.

۴. در صورتی که ساعت گوی شما درست تنظیم نشده است شما می توانید در همین بخش آن را تغییر دهید.

۵. همچنین جهت رفع مشکل تاریخ و ساعت واتساپ باید آن را در حالت اتوماتیک قرار دهید.

۶. جهت فعالسازی تنظیم اتوماتیک ساعت و تاریخ تلفن همراه خود، گزینه Automatic date and time را در حالت فعال قرار دهید.

بدین ترتیب با استفاده از روش های گفته شده در بالا، شما می توانید مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ را حل کنید. در صورتیکه با استفاده از روش های گفته شده در این مطلب مشکل شما حل نشد، پیشنهاد ما به شما این است که واتساپ خود را حذف و مجددا آن را نصب کنید.