اینترنتموبایل

آموزش ذخیره ویدئو در تیک تاک

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش روش ذخیره ویدیو  در تیک تاک

بسیاری از برنامه ها از جمله فیس بوک، توییتر و اینستاگرام به شما اجازه نمی دهند فیلم ها را دانلود کنید، حتی اگر آن ها را خودتان بارگذاری کرده باشید. برای دانلود این فیلم ها معمولاً به یک برنامه دیگر یا اپلیکیشن ضبط صفحه نمایش نیاز دارد که متاسفانه ممکن است استفاده از آن ها باعث از دست رفتن کیفیت شود. با این حال TikTok پلتفرم ویدئویی محبوب امکان دانلود فیلم ها را آسان می کند حتی اگر آن ها مال شما نباشند. برای ذخیره ویدیو در تیک تاک چندین روش وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. در ادامه شما را با آموزش روش های ذخیره ویدئو در تیک تاک آشنا خواهیم کرد.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه تیک تاک را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

همچنین برای آموزش چگونگی بالا بردن فالور در تیک تاک مطلب نحوه افزایش فالور در تیک تاک را مطالعه نمایید.

 

۱. ذخیره ویدئو در تیک تاک به صورت مستقیم

برای آموزش ذخیره ویدئو در تیک تاک می توانید وسط صفحه را فشار داده و نگه دارید.

ذخیره ویدئو در تیک توک

سپس از گزینه های ظاهر شده “Save Video” را انتخاب کنید. این فیلم در گالری شما ذخیره می شود.

ذخیره ویدئو در تیک توک

 

۲. ذخیره ویدیو با استفاده از خود برنامه در آیفون و اندروید

روش دیگر برای پاسخ به سوال چگونگی ذخیره ویدئو در تیک تاک در گالری استفاده از قابلیت اشتراک گذاری در برنامه تیک تاک است. می توانید روی نماد اشتراک گذاری بزنید.

ذخیره ویدئو در تیک توک

سپس “Save Video” را پیدا کرده و روی آن بزنید تا ویدیو برای شما ذخیره شود.

ذخیره ویدئو در تیک توک

 

در صورت بلاک بودن چگونه فیلم تیک تاک را در گالری ذخیره کنیم؟

اگر گزینه “Save video” در هر دو روش فوق ظاهر نمی شود، آن کاربر به طور خاص سایر کاربران را از دانلود فیلم های خود بلاک کرده است. در این حالت، بدون استفاده از برنامه های کمکی، هیچ راهی برای بارگیری فیلم وجود ندارد.

برای سیستم عامل اندروید می توانید از برنامه Video Downloader for tik tok استفاده کنید. برای آیفون برنامه Tiktok Downloader وجود دارد. هر دوی این برنامه ها به شما امکان می دهند فیلم هایی را از کاربرانی که امکان دانلود را بلاک می کنند، ذخیره کنید.

ذخیره ویدئو در تیک توک

اگر در مورد دانلود ویدیوهای خود نگران هستید حتی وقتی که دانلود آن ها را مسدود کرده اید، تنها گزینه شما این است که حساب خود را خصوصی کنید تا فقط دوستان شما بتوانند به فیلم های شما دسترسی پیدا کنند. اگر نمی خواهید کل اکانت خود را خصوصی کنید، می توانید فیلم های شخصی را Private کنید.

 

۳. چگونه در تیک تاک فیلم خودمان را ذخیره کنیم (قبل از پست کردن آن ها)

در این روش برای ذخیره ویدئو در تیک تاک پس از ضبط یک فیلم باید به جای ارسال آن، ویدیو را در Drafts ذخیره کنید. از این طریق می توانید فیلم خود را در پروفایل Tiktok خود ذخیره کنید بدون اینکه آن را ارسال کنید. شما نمی توانید ویدیوی خود را در دستگاه خود ذخیره کنید مگر این که آن را ارسال کنید. می توانید ویدیو خود را به صورت خصوصی منتشر کرده و سپس با استفاده از یک برنامه ضبط صفحه نمایش آن را دانلود کنید.

برای سیستم عامل اندروید برنامه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها برای ضبط صفحه نمایش استفاده کنید.

 

۴. ذخیره ویدئو از طریق خود سایت

وب سایت downloadtiktokvideos.com به این منظور به وجود آمده است تا افراد بتوانند به راحتی و از طریق این وب سایت ذخیره ویدئو در تیک تاکفیلم های مدنظر خود را در تیک تاک دانلود کنند.

آدرس ویدیو را می توانید در سایت قرار داده و از این سایت دانلود و بدون مشکل آن را ذخیره کنید.

ذخیره ویدئو در تیک توک

 

منبع