اینترنتکامپیوترموبایل

آموزش ذخیره فیلتر و لنز در اسنپ چت

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۲۲۷ دیدگاه ارسال شده است

چگونگی ذخیره فیلتر و لنز در اسنپ چت

Snapchat از محبوب ترین برنامه های ویرایش عکس و ساخت فیلم در میان کاربران جهان و به خصوص کاربران ایرانی است. این نرم افزار دارای فیلترها و لنزهای بسیار زیبایی است که به صورت زنده بر روی دوربین شما اعمال می شوند و میتوانید با آنها ویدیوهای جذاب، زیبا و بامزه ای بسازید و در گوشی خود ذخیره کنید. در این آموزش نحوه ذخیره فیلتر و لنز در اسنپ چت را بررسی خواهیم کرد.

همچنین شما می‌توانید برنامه اسنپ چت را از طریق لینک Google play برای گوشی‌ و تبلتهای اندروید و از لینک App store برای گوشی‌ و تبلت های ios دانلود و نصب کنید.

نکته: برای حل مشکل ساخت پسورد در اسنپ چت مقاله آموزش نحوه ساخت پسورد اسنپ چت را مطالعه نمایید.

 

آموزش ذخیره فیلترها و لنزهای اسنپ چت

هر استیکر یا فیلتری را که شما از بخش استیکرهای اسنپ چت دانلود می کنید یک لینک به خصوص دارد که وقتی شما روی آن کلیک می کنید حتی اگر در بین استیکرهای شما نباشد نیز میتوانید از آن استیکر استفاده کنید بنابراین در حال حاضر تنها را ذخیره استیکر به روش ذخیره لینک است.

طبق تصویر زیر بر روی علامت فروشگاه استیکر اسنپ کلیک کنید.

ذخیره فیلتر و لنز در اسنپ چت

حالا به فروشگاه استیکر اسنپ چت می روید مانند تصویر زیر استیکری که میخواهید را انتخاب کنید.

ذخیره فیلتر و لنز در اسنپ چت

وقتی روی استیکر کلیک کردید دو گزینه برای شما ظاهر خواهند شد.

ذخیره فیلتر و لنز در اسنپ چت

با کلیک بر روی گزینه اولی یعنی Unlock for 48 hours استیکر برای شما فعال می شود. گزینه دوم برای ارسال به دوستان است که در این آموزش به آن اشاره میکنیم و توضیح دادیم.

 

آموزش ذخیره فیلترها و لنزهای اسنپ چت :

گزینه send to friend همان قابلیتی است که سعی داریم از آن برای ذخیره استیکرها و لنزهای اسنپ چت استفاده کنیم شما اگر بخواهید استیکری را ذخیره کنید باید روی این گزینه کلیک کنید سپس بین کاربران آیدی یکی از دوستان یا آیدی خودتون را انتخاب کنید تا استیکر به صورت لینک برای آن ارسال شود. حالا اگر شما روی لینک ذخیره شده که برای دوست خود ارسال کردید کلیک کنید هر زمانی میتوانید استیکر را دوباره فعال کنید.

ذخیره فیلتر و لنز در اسنپ چت

همچنین در اسنپ چت آلفا قابلیتی به نام data saver وجود دارد که به احتمال زیاد باعث جلوگیری از تغییر خودکار استیکرها و لنزهای اسنپ چت می شود برای فعال سازی این قابلیت به تصاویر زیر توجه کنید.

ذخیره فیلتر و لنز در اسنپ چت

همچنین شما میتوانید با کپی کردن لینک استیکر های محبوب خود آن را در برای همیشه ذخیره کنید و یا فیلتر محبوب خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

برای اینکار ابتدا شما باید آخرین نسخه اسنپ چت را دریافت کنید سپس در صفحه اصلی برو روی علامت استیکرها کلیک کنید. در سمت چپ قسمت بالا یک علامت تعحب وجود دارد روی آن کلیک کنید. سپس از بین گزینه بر روی copy lens link یا send to friends کلیک کنید حالا از بین برنامه یکی را انتخاب کنید تا لینک را با دوست خود به اشتراک بگذارید برای مثال برنامه تلگرام یا واتساپ را انتخاب کنید و لینک استیکر را برای کسی بفرستید اکنون شما لینک استیکر مورد نظر خود را دارید هم میتوانید آن را برای دیگران بفرستید تا از استیکر استفاده کنند و هم اینکه هر زمان استیکر حذف شد میتوانید با کلیک بر روی این لینک مجددا از این استیکر استفاده کنید.

ذخیره فیلتر و لنز در اسنپ چت

 

منبع

۲۲۷ دیدگاه را شما می توانید ببینید
1 4 5
  1. مینا گفت:
    سلام قبلا فیلتری داشتم اما الان پریده عکس ازش زیاد دارم با عکس و فیلم هایی کا دارم میشه فیلتر را پیدا کرد البته قیافه ی پروفایل فیلتره هم یادم هست لطفا جوابم بدید
    • کیان گفت:
      با سلام، متاسفانه با تصاویر ذخیره شده نمی توانید فیلتر مورد نظر خود را سیو کنید، باید آن را جستحو و سپس ذخیره نموده تا بتوانید مجددا از آن استفاده کنید.
  2. رضا گفت:
    سلام راهی هست که از فیلتر اسنپ چت در اینستاگرام استفاده کرد؟؟ خواهشا اگه راهی هست بگین
    • کیان گفت:
      با سلام متاسفانه خیر این امکان وجود ندارد. اما برخی از افکت ها هم برای اینستاگرام و هم برای اسنپ چت می باشند. شما می توانید نام افکت خود را سرچ کنید و به افکت های بیافزایید.
  3. Mary گفت:
    چرا از من این قسمت را نداره
  4. فائزه گفت:
    سلام در اپدیت جدید اون شکلک دو صورتک نیست تا فیلتر جدید دانلود کنم و تمام فیلترای قبلیم پریده راهنمایی کنید فیلتر جدید چطور پیدا کنم
1 4 5