تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش دانلود تم برای تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

دانلود تم برای تلگرام

چگونه می توانم برای تلگرام خود تم دانلود و کنم و آن را تغییر دهم؟

یکی از موضوعاتی که باعث جذابیت بیشتر نرم افزار تلگرام شده است ارائه خدمات منحصر به فردی است که در نرم افزار های دیگر نظیر آن را ندیده اید. یکی از این خدمات و قابلیت ها، امکان تغییر تم در تلگرام می باشد که بسیار پرطرفدار می باشد زیرا برخی از کاربران این نرم افزار جهت جلوگیری از یکنواختی و ایجاد تنوع در محیط تلگرام خود، تم خود را تغییر می دهند. جالب است بدانید که علاوه بر تم های موجود در تنظیمات خود برنامه تلگرام، کاربران می توانند با استفاده از روش هایی تم های جدیدی را دانلود و نموده و از آن ها در فضای این نرم افزار استفاده نمایند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه ت دانلود تم برای تلگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی برداشتن نام در فوروارد پیام تلگرام، مبحث آموزش برداشتن نام در فوروارد پیام تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی دانلود تم برای تلگرام و نحوه افزودن آن به تلگرام

تم های متفاوت در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی یکی از قابلیت های سرگرم کننده و جالب این گونه نرم افزار ها می باشد که کاربران از آن ها برای جذاب تر کردن فضای نرم افزار ها و شبکه های اجتماعی خود استفاده می کنند.

نرم افزار تلگرام نیز از این قاعده مستثنا نیست و این امکان را به کاربران خود می دهد تا با استفاده از قابلیت تغییر تم در تنظیمات این برنامه، محیط حساب کاربری خود را زیباتر و باب میل خود کنند.

البته باید به شما بگوییم که تم های موجود در خود نرم افزار تلگرام محدود می باشند و تنها قابلیت تغییر رنگ فضای تلگرام را دارند اما اگر از کاربران این نرم افزار هستید شاید خوشحال شوید اگر بدانید از طریق روش های دیگر مانند دانلود تم می توانید آن ها را به برنامه بیافزایید و از ان ها استفاده نمایید.

اگر به دنبال یادگیری نحوه ی انجام این کار هستید باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و در مدت زمان کوتاهی می توانید این کار را انجام دهید، تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده طبق مطلب زیر پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار تلگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. در این مرحله باید نرم افزار تلگرام خود را اجرا کنید.

۳. سپس بر روی آیکون به شکل ذره بین که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

دانلود تم برای تلگرام

۴. در این مرحله در بخش Search ، عبارت دانلود تم تلگرام را وارد نمایید.

۵. همان طور که مشاهده می نمایید لیستی از کانال های موجود که دارای تم های متفاوت برای تلگرام هستند برای شما نمایش داده می شوند.

دانلود تم برای تلگرام

۶. بر روی هر یک از آن ها که می خواهید کلیک نموده و وارد آن شوید.

۷. در این مرحله باید از بین تم هایی که در این کانال ها وجود دارد تم مورد نظر خود را که قصد افزودن آن بر روی تلگرام خود را دارید انتخاب نمایید.

۸. فایل نصبی آن را دانلود نموده و پس از آن بر روی آن کلیک نمایید.

دانلود تم برای تلگرام

۹. در این مرحله وارد منوی جدیدی می شوید که یک پیش نمایش از تم مورد علاقه تان را به شما نشان می دهد.

۱۰. در صورتی که مورد تاییدتان بود بر روی گزینه Apply که در گوشه سما راست و پایین صفحه قرار دارد کلیک نمایید.

مرحله 10

۱۱. بدین ترتیب تم مورد نظر شما بر روی تلگرامتان اعمال خواهد شد.

مرحله 11

همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما اموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها از طریق دانلود نمودن تم های متفاوت در تلگرام، آن ها را بر روی حساب کاربریتان در این نرم افزار اعمال نموده و از استفاده از آن لذت ببرید.