اینترنتکامپیوترموبایل

آموزش خارج شدن از بلاک اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

روش های خارج شدن از بلاک اینستاگرام

یکی از مواردی که ممکن است برای صفحات اینستاگرامی پیش بیاید، مشکل بلاک شدن است. بلاک شدن در اینستاگرام موضوعی است که احتمالاً برای بسیاری از صفحات پیش آمده است و دلایل مختلفی نیز دارد. البته در مورد دلایل و راه‌های جلوگیری از آن در ادامه صحبت خواهم کرد. اما موضوع اصلی که قصد دارم در این مقاله در مورد آن صحبت کنم، حل مشکل بلاک شدن در اینستاگرام است که ۱۰ راه حل خارج شدن از بلاک اینستاگرام را توضیح خواهم داد.

زمانی که شما با مشکل بلاک شدن در اینستاگرام روبرو شوید، پیغامی با این مضمون This Action was Blocked Instagram یا You have been temporarily blocked. It looks like you were misusing this feature by going too fast به شما نمایش داده می‌شود و به این معنی است که حساب کاربری شما بطور موقت بلاک شده است. مدت‌زمانی که طول می‌کشد تا شما از بلاک خارج شوید، به عوامل مختلفی وابسته است. در حالت عادی، اینستاگرام یک صفحه را به مدت ۲۴ ساعت از یک فعالیت (مانند فالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن و …) جلوگیری می‌کند، اما برخی موارد پیش می‌آید که بیش از ۲۴ ساعت و حتی به ۲ هفته نیز می‌انجامد.

خارج شدن از بلاک اینستاگرام

نکته: برای آموزش ارسال ویدئو بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام مطلب نحوه گذاشتن igtv در پست اینستاگرام و برای آشنایی با نحوه ساخت گروه در اینستاگرام آموزش ساخت گروه در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

همچنین می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.در ادامه می ببینیم چگونه می‌توانیم از بلاک اینستاگرام خارج شویم.

در این بخش ۱۰ راه حل را برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام را توضیح خواهیم داد:

 

۱. از بلاک در آمدن اینستاگرام با گزارش مشکل

یکی از راه‌های خروج از بلاک اینستاگرام گزارش مشکل است. زمانی که شما بلاک شده باشید و بخواهید فعالیتی را انجام بدهید، مثلا شما برای فالو کردن بلاک شده‌اید، زمانی که شما بخواهید کسی را فالو کنید، اخطاری برای شما نمایش داده می‌شود که در تصویر زیر می‌توانید آن را ببینید.

خارج شدن از بلاک اینستاگرام

در اینجا اینستاگرام به شما می‌گوید که شما بلاک شده‌اید و برای اینکه رفع بلاک بشوید، می‌توانید گزارش مشکل بدهید، یعنی می‌توانید بر روی گزینه‌ای که در تصویر مشخص شده کلیک کنید تا مشکل شما به اینستاگرام گزارش شود و از این طریق بتوانید مشکل‌تان را حل کنید. این مورد یکی از ابتدایی‌ترین راه‌های خروج از بلاک اینستاگرام محسوب می شود که می‌تواند باعث خروج شما از بلاک باشد. اما در ادامه راه‌های بهتر و حرفه‌ای تری را با هم می‌بینیم.

 

۲. حل مشکل بلاک اینستاگرام با استفاده از اینترنت دیگر

یکی دیگر از راه‌هایی که احتمال دارد از بلاک اینستاگرام خارج شوید، این است که از اینترنت دیگر استفاده کنید. به طور مثال، اگر در حال حاضر از اینترنت خانگی استفاده می‌کنید، این‌بار از اینترنت موبایل برای وارد شدن به اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید. این مورد یکی از راههای مطرح شده برای خروج از بلاک اینستاگرام می‌باشد که احتمال می‌رود با اجرا کردن اینکار، شما از بلاک خارج شوید.

خارج شدن از بلاک اینستاگرام

 

۳. ثبت درخواست رفع بلاک از قسمت تنظیمات (Report a Problem)

در قسمت تنظیمات اینستاگرام بخشی برای گزارش مشکل در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با وارد شدن به تنظیمات حساب اینستاگرام خود، وارد بخش Report a Problem بشوید و در آنجا درخواست خود را ثبت کنید. مثلاً می‌توانید یک یا چند جمله کوتاه در مورد مشکلی که برای حساب شما پیش آمده، برای اینستاگرام توضیح دهید. این مورد می‌تواند خیلی زیاد به رفع بلاک شدن شما کمک کند.

خارج شدن از بلاک اینستاگرام

 

۴. فعالیت نداشتن تا …

زمانی که شما از طرف اینستاگرام بلاک می‌شوید، بهتر است تا یک مدتی فعالیتی نداشته باشید، یعنی هیچ‌گونه فعالیتی در حساب کاربری خودتان انجام ندهید. مثلاً نه کسی را فالو کنید، نه پستی را لایک کنید، نه برای کسی کامنت ارسال کنید و به طور کلی، هیچ کاری را انجام ندهید تا شاید از بلاک اینستاگرام خارج شوید. البته کارهایی که در قسمت‌های بالا و قسمت‌های بعد می‌آید را انجام بدهید، اما کارهایی مثل فالو، لایک، کامنت و این کارها را انجام ندهید، چرا که باعث بیشتر شدن مدت زمان بلاک شما می‌شود.

خارج شدن از بلاک اینستاگرام

 

۵. از بلاک درآوردن اینستاگرام با حذف دسترسی ربات

در قسمت‌های قبل در مورد استفاده از ربات، توضیحاتی را خدمت شما عرض کردم. زمانی که شما با مشکل بلاک شدن در اینستاگرام مواجه می‌شوید، اگر صفحه شما به ربات متصل باشد، اولین کاری که باید انجام بدهید، این است که دسترسی ربات را هرچه سریع‌تر قطع کنید. الگوریتم‌های اینستاگرام به شدت هوشمند شده‌اند و باید به صورت درست از ربات‌ها استفاده کرد، در غیر این‌صورت، شما بلاک می‌شوید و احتمال دارد مدت زمان بلاک شدن شما، افزایش یابد. پس در زمانی که بلاک می‌شوید، هر چه زودتر دسترسی ربات را قطع کنید. این مورد می‌تواند باعث رفع بلاک شدن شما بشود.

خارج شدن از بلاک اینستاگرام

 

۶. حذف دسترسی برنامه‌ها

اگر صفحه شما به اپلیکیشن یا برنامه‌های جانبی اینستاگرام متصل است، بهتر است که هر چه زودتر دسترسی آنها را نیز قطع کنید. برای این‌کار وارد مرورگر خود بشوید، سایت اینستاگرام را باز کنید، وارد حساب کاربری خود شوید، از قسمت تنظیمات روی گزینه Authorized Apps کلیک کنید، اگر حساب شما به برنامه یا برنامه‌هایی متصل باشد، در اینجا برای شما نمایش داده می‌شود و هرچه زودتر باید دسترسی آن را قطع کنید. در تصویر زیر این گزینه مشخص شده است.

خارج شدن از بلاک اینستاگرام

 

۷. حذف لینک‌های غیرمجاز از پروفایل

اینستاگرام به تازگی به برخی از لینک‌ها حساس شده است. یکی از این لینک‌ها، لینک تلگرام است، یعنی اگر شما در پروفایل خود، لینک اکانت، کانال یا گروه تلگرامی‌تان را قرار بدهید، احتمال دارد که اینستاگرام شما را بلاک کند یا اینکه اجازه ندهد شما هیچ فعالیتی داشته باشید. برای اینکار شما باید در ابتدا لینک تلگرام‌تان را حذف کنید، به احتمال زیاد با حذف لینک تلگرام، مشکل شما حل می‌شود. اما اگر باز هم مشکل شما حل نشد، این موضوع را از قسمت تنظیمات و بخش Report a Problem به اینستاگرام گزارش دهید.

طبق تجربه‌ای که داریم، چندین صفحه با این مشکل مواجه شدند و به طور معمول، با حذف لینک تلگرام از پروفایل‌شان، مشکل آنها برطرف شد و اگر مشکلی برای شما پیش آمد این مورد را حتماً بررسی کنید.

خارج شدن از بلاک اینستاگرام

 

۸. خارج شدن از حساب کاربری در همه دستگاه‌ها

یکی دیگر از راه‌های خروج از بلاک اینستاگرام که در برخی از موارد مطرح می‌شود، خارج شدن از حساب کاربری در تمامی دستگاه‌هاست. یعنی اگر شما در لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود، وارد اینستاگرام‌تان شده‌اید، از آن خارج شوید. اگر در دستگاه‌های دیگر هم وارد اینستاگرام شده‌اید، از حساب کاربری خود در تمامی دستگاه‌ها خارج شوید. در ادامه شما تنها با موبایل خود و با یک آی‌پی ثابت، وارد شوید. با انجام این‌کار، به احتمال زیاد مشکل بلاک شما رفع خواهد شد.

خارج شدن از بلاک اینستاگرام

 

۹. تغییر رمز پیج و خارج شدن و سپس وارد شدن

یکی از جدیدترین راه‌حل‌هایی که برای خروج از بلاک اینستاگرام مطرح شده است، این است که شما رمز حساب کاربری خود را تغییر دهید، سپس از حساب‌تان خارج شوید و در ادامه دوباره وارد حساب‌تان بشوید. با انجام این‌کار به احتمال زیاد، مشکل بلاک شدن شما حل خواهد شد.

خارج شدن از بلاک اینستاگرام

 

۱۰. حذف برخی از پست‌ها

یکی دیگر از کارهایی که باید انجام دهید، این است که بررسی کنید که آیا پست‌هایی که دارای حق کپی‌رایت بوده‌اند در پیج‌تان منتشر کرده‌اید یا خیر. اگر این پست‌ها همچنان در صفحه شما هستند و آن‌ها را حذف نکرده‌اید. بهتر است که هر چه سریع‌تر آن پست‌ها را از صفحه خود حذف کنید، چرا که احتمال می‌رود با انجام این‌کار، حساب شما از بلاک خارج شود.

خارج شدن از بلاک اینستاگرام

 

آدمی را صبر باید

در کنار راه حل‌هایی که برای خروج از بلاک اینستاگرام در قسمت‌های بالا توضیح داده شد، این مورد را باید یادآوری کنم که بهتر است چند مدتی صبر کنید. یعنی انتظار نداشته باشید که به محض اجرای یک یا چند از این راه حل‌ها، مشکل بلاک شدن شما حل شود.

البته در مورد برخی از راه حل‌ها، طبق تجربه خودم و تحقیقاتی که انجام داده‌ام، به محض اجرای آنها، مشکل شما رفع می‌شود، اما برخی نیز نیاز به زمان دارد و شما باید چند مدتی صبر کنید تا مشکل شما حل شود.

 

منبع