آموزش اندرویدموبایل

آموزش حل مشکل بیرون پریدن از برنامه در اندروید

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بیرون پریدن از برنامه

آموزش حل مشکل بیرون پریدن از برنامه در اندروید

مشکل بیرون پریدن از برنامه در اندروید یکی از موضوعاتی است که اخیرا برای بسیاری از کاربران اندروید پیش آمده است، گر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید حتما حداقل یکبار این اتفاق برای شما رخ داده است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند بیرون پریدن برنامه در اندروید به دلیل وجود اشکال در نرم‌افزار یا عدم سازگاری آن با دستگاه است. واقعیت این است که دلایل زیادی برای بیرون پریدن برنامه در اندروید وجود دارد. در ادامه با آموزش روش های حل مشکل بیرون پریدن از برنامه در اندروید با ما همراه باشید.

نکته: شما می تواندی جهت یادگیری چگونگی افزودن فونت در اندروید، مبحث آموزش افزودن فونت در اندروید را مطالعه نمایید.

 

دلایل بیرون پریدن از برنامه

بیرون پریدن از برنامه گوشی می تواند دلایل متنوعی داشته باشد که از متداول ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– عدم ناسازگاری برنامه های دانلود شده با نسخه اندروید شما

به وجود آمدن مشکل سخت افزاری در گوشی ها و ناهماهنگ بودن سخت افزار با برنامه دانلود در حال اجر

پر شدن فضای ذخیره سازی گوشی (RAM)

 

بروز رسانی برنامه ها

یکی از کارهایی که برای حل این مشکل می توانید انجام دهید، بروز رسانی کردن تمامی برنامه های نصب شده بر روی تلفن همراهتان می باشد که با استفاده از مارکت های موجود که متداول ترین آن گوگل پلی می باشد می توانید اینکار را طبق مراحل زیر انجام دهید.

۱. وارد برنامه Google play شوید.

۲. وارد بخش My App and Games شوید.

۳. سپس گزینه Update را انتخاب کنید.

۴. در این حالت می توانید با زدن گزینه Update All همه برنامه های را بروزرسانی کنید یا می توانید به طور تک تک هر برنامه که می خواهید را آپدیت نمایید.

بروز رسانی برنامه ها

 

بررسی مقدار حافظه RAM گوشی

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که نمی دانید حافظه رم گوشی دقیقا چکار می کند باید به شما بگوییم که حافظه رم گوشی درواقع وظیفه پردازش برنامه هارا به عهده دارد و اگر گنجایش لازم را نداشته باشد؛ نمی گذارد برنامه ای اجرا شود. به همین دلیل از میزان حافظه رم خود مطلع شوید و اگر حافظه پر بود آن را خالی کنید.

بررسی مقدار حافظه RAM گوشی

 

نصب مجدد برنامه

یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین کارهایی که برای رفع مشکل بیرون پریدن از برنامه می توانید انجام دهید این است که برنامه ای که این مشکل برایش پیش آمده را حذف و مجددا آن را نصب کنید. گاهی اوقات مشکل از خود برنامه دانلود شده است به همین خاطر می توانید با پاک کردن برنامه و نصب مجدد آن این مشکل را حل کنید.

نصب مجدد برنامه

 

Reset Factory(برگرداندن به تنظیمات کارخانه)

در بعضی از مواقع مشکل بیرون پریدن از برنامه های گوشی، با هیچ یک از راه حل های بالا حل نمی شود. در این حالت تنها راه حل فلش کردن گوشی یا برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه است. برای این کار می توانید به یکی از فروشگاه های تعمیر موبایل مراجعه کنید یا خودتان به صورت زیر عمل کنید.

۱. به تنظیمات گوشی خود بروید.

۲. به دنبال گزینه Backup and Reset بگردید.

۳. Factory Data Reset را پیدا کنید و به آن وارد شوید.

۴. بر روی گزینه Reset Device کلیک کنید. در این حالت برای امنیت بیشتر از شما رمز گوشی خواسته می شود که بعد از زدن این رمز گوشی شما به تنظیمات کارخانه باز می گردد.

 

منبع