اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حل مشکل باز نشدن پست اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش حل مشکل باز نشدن پست اینستاگرام

آموزش حل مشکل باز نشدن پست اینستاگرام

امروزه نرم افزار اینستاگرام به یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است که روزانه افراد زیادی با آن سر و کار دارند. با این وجود این نرم افزار بدون نقص نمی باشد و گاهی اوقات دارای خطا نیز می باشد. یکی از مشکلات این برنامه باز نشدن پست ها می باشد که به یکی از مشکلات اساسی کاربران این اپلیکیشن تبدیل شده است. در ادامه با آموزش حل مشکل باز نشدن پست اینستاگرام با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری نحوه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام ، مبحث آموزش ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

پاک کردن کش اینستاگرام

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام گشت و گذار در اینستاگرام برخی از پست ها برایتان باز نشود و نتوانید آن هارا ببینید، در این صورت اولین و ابتدایی ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بتدا اپلیکیشن اینستاگرام را به طور کامل ببندید و مجددا باز کنید. اما اگر باز هم مشکلتان حل نشد می توانید با استفاده از پاک کردن حافظه کش اینستاگرام، این مشکل را حل کنید. برای انجام این کار کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید.

۱. وارد بخش تنظیمات یا Settings تلفن همراه خود شوید.

۲. سپس گزینه Apps را انتخاب کنید.

تنظیمات تلفن همراه

۳. در بین برنامه های موجود، برنامه اینستاگرام را بیابید و بر روی آن کلیک کنید.

برنامه های تلفن همراه

۴. در این مرحله باید وارد بخش Srorage شوید و گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.

برنامه اینستاگرام

۵. با انجام این کار به احتمال زیاد مشکلتان حل می شود اما اگر همچنان پست های اینستاگرام برایتان باز نمی شود مجددا وارد بخش Srorage  شوید و گزینه  Clear Data را انتخاب کنید.

پاک کردن کش اینستاگرام

نکته: به یاد داشته باشید که با انجام این کار تمامی اطلاعات و داده های شما بر روی اینستاگرام پاک می شود و باید مجددا وارد حساب کاربری خود شوید.

بدین ترتیب با استفاده از روش بالا می توانید به راحتی مشکل باز نشدن پست اینستاگرام را حل کنید و با خیال راحت از این اپلیکیشن استفاده کنید.