آموزش اندرویدبرنامه اندروید

آموزش حل مشکل انتقال فایل به پوشه Obb

نوشته شده در ۲ سال پیش | ۲ دیدگاه ارسال شده است

آموزش حل مشکل انتقال فایل به پوشه Obb

 

آموزش حل مشکل انتقال فایل به پوشه Obb در اندروید

یکی از مشکلاتی که در نسخه ۱۱ سیستم عامل اندروید وجود دارد اسن است که کاربران نمی توانند فایلی را به فولدر obb انتقال دهند و یا حتی نمی توانند برنامه یا بازی را منتقل کنند. برای جا به جا کردن بازی از یک گوشی به گوشی دیگر اندروید نیاز است که فایل های پوشه obb و data را هم منتقل کنید. در اندروید ۱۱ امکان انتقال فایل به پوشه obb از طریق خود دستگاه وجود ندارد و تنها فروشگاه های نرم افزاری مجاز به انجام این کار هستند.

نکته: شما می توانید جهت یادگیری آموزش روش های تعمیر فایل های RAR خراب، مبحث آموزش روش های تعمیر فایل های RAR خراب را مطالعه نمایید.

 

مشکل انتقال فایل به پوشه Obb

شما به دو روش می توانید این مشکل را حل کنید:

در روش اول برای انتقال فایل یا هر گونه تغییر درباره محتوای این پوشه، باید گوشی را به کامپیوتر وصل کنید و فایل های موردنظر را جا به جا کنید.

در روش دوم شما باید ابتدا با کلیک بر روی دکمه زیر اپلیکیشن Files by Google را بر روی موبایل خود نصب کنید و سپس مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

دانلود Files by Google

۱. ابتدا پس از نصب برنامه آن را اجرا کنید و انگشت خود را بر روی آن نگه دارید تا گزینه های موجود در تصویر زیر برای شما نمایان شود.

۲. سپس گزینه App Info را انتخاب کنید.

مرحله 2

۳. در این مرحله از بخش app permissions وارد قسمت install app from unknown sources شوید و آن را در حالت فعال قرار دهید.

مرحله 3

۴. اکنون کافیست برنامه Files by Google را اجرا کنید و سپس به پوشه obb رفته و هر فایلی که می خواهید را در اینجا کپی کنید.

۵. به همین سادگی شما می توانید فایل های خود را به پوشه Obb انتقال دهیدو از استفاده از آن لذت ببرید.

 

 

۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. امیدرضا گفت:
    همه کار های را کردم نشد باز هم همون را گفتم
    • کیان گفت:
      سلام و وقت بخیر
      از نمونه پسورد زیر استفاده کنید:
      k0GPpRo3E866r2yD
      اگه با این پسورد هم موفق نشدین، برنامه فیلترشکن خودتون رو عوض کنید، از برنامه های سالم استفاده کنید. و اینکه اول فیلترشکن رو روشن کنید و بعد اسنپ چت رو باز کنید.