اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حذف همگام سازی مخاطبین سیم کارت با اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

حذف همگام سازی مخاطبین با اینستاگرام

آموزش حذف همگام سازی مخاطبین سیم کارت با برنامه اینستاگرام

در اینستاگرام این امکان برای کاربران وجود دارد که می توانند مخاطبین سیم کارت خود را با نرم افزار اینستاگرام همگام سازی کنند. بدین صورت که افرادی که شماره آن ها در لیست مخاطبین شما قرار دارند در اینستاگرام برای شما نمایان می شوند تا در صورت تمایل آن هارا فالو کنید. اما در بعضی مواقع این قابلیت اینستاگرام موجب نارضایتی افراد می شود و افراد تمایل دارند تا این ویژگی را در تلفن های همراه خود غیرفعال نمایند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا نحوه حذف همگام سازی مخاطبین با اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری روش های فهمیدن چک شدن پروفایل اینستاگرامتان توسط دیگران، مبحث آموزش روش های فهمیدن چک شدن پروفایل اینستاگرام ما توسط دیگران را مطالعه نمایید.

 

نحوه حذف همگام سازی مخاطبین سیم کارت با اینستاگرام

برای حذف همگام سازی مخاطبین سیم کارت با اینستاگرام راه حلی وجود دارد که به کمک آن دیگر نه شما نه دوستانتان به کمک شماره موبایل نمی توانید یکدیگر را در اینستاگرام پیدا و دنبال کنید.

۱. ابتدا برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. سپس آیکون به شکل سه نقطه که در بالای صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

حذف همگام سازی مخاطبین با اینستاگرام

۳. وارد بخش Follow People شوید.

۴. از منوی جدید که برای شما نمایان می شود بر روی گزینه Contacts کلیک کنید.

حذف همگام سازی مخاطبین با اینستاگرام

 

۵. در این قسمت باید بر روی آیکون به شکل سه نقطه که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

۶. گزینه Dissconnect را انتخاب کنید تا همگام سازی مخاطبین سیم کارت شما با اینستاگرام قطع شود.

حذف همگام سازی مخاطبین با اینستاگرام

 

اما در بعضی مواقع بسیاری از کاربران نمی توانند مراحل بالا را انجام دهدند و همگام سازی برای آن ها متوقف نمی شود و پیام زیر برایشان ظاهر می شود:

دلیل این اخطار این است که در یک شبانه روز تنها یک بار می توانید وارد بخش Follow Contacts شوید و اگر بیشتر از یک بار به این بخش مراجعه کنید با پیغام بالا مواجه می شوید.