اینترنتشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش حذف ری‌اکشن ارسال شده در واتساپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

حذف ری‌اکشن ارسال شده در واتساپ

چگونه می توانم واکنش ارسال شده به پیام های واتساپ را حذف کنم؟

اگر از کاربران اینترنت هستید حتما از نرم افزار واتساپ نیز استفاده نموده اید و می دانید که این برنامه یکی از محبوب ترین پیام رسان های عصر حاضر می باشد که روزانه افراد زیادی کارهای روتین خود را با استفاده از آن انجام می دهند. همین موضوع توسعه دهندگان این برنامه را وا داشت تا به دنبال روش های خلاقانه ای برای افزودن قابلیت های جدید برای این نرم افزار باشند. یکی از این قابلیت ها که به تازگی و در نسخه های اخیر این پیام رسان محبوب به آن افزوده شده است، قابلیت ری اکشن می باشد که کاربران می توانند در مقابل پیام ها و پست های دیگران واکنش خود را نشان دهند در همین راستا ممکن است گاهی اوقات کاربران پس از ارسال ری اکشن از انجام آن پشیمان شده باشند و قصد حذف آن را داشته باشند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه حذف ری‌اکشن ارسال شده در واتساپ را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی مشاهده لیست افراد بلاک شده در واتساپ، مبحث آموزش مشاهده لیست افراد بلاک شده در واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی حذف ری‌اکشن ارسال شده در واتساپ

همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم، نرم افزار محبوب واتساپ با توجه به محبوبیتی که دارد قابلیت های فراوانی را به کاربرانش ارائه می دهد. قابلیت ری‌‌اکشن واتساپ نیز یکی از جدید ترین قابلیت های این نرم افزار می باشد که با استفاده از آن می توانید نظرات خود را در قالب ایموجی های مختلف در مورد پیام های افراد مختلف در چت ها و گروه ها نشان دهید و آن ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

استفاده از این قابلیت می تواند برای بسیاری از کاربران نرم افزار واتساپ بسیار سرگرم کننده و جالب باشد زیرا می توانند در سریع ترین زمان ممکن ، نظرات خود را به صورت ایموجی های مختلف برای کاربران ارسال کنند.

همچنین کاربران می توانند در گروه های واتساپ در مقابل پست ها و مطالبی که به آن ها علاقه مند هستند ری اکشن ارسال کنند.اما همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم، برخی از کاربران ممکن است پس از ارسال ری اکشن برای کاربران دیگر از انجام این کار پشیمان شده باشند و قصد پس گرفتن و یا حذف آن را داشته باشند.

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید، باید به شما بگوییم پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. پس از کلیک بر روی پیام و یا پست و انتخاب ایموجی مورد نظرتان جهت ارسال واکنش، ایموجی انتخاب شده توسط شما ارسال می شود.

حذف ری‌اکشن ارسال شده در واتساپ

۲. اما در صورتی که قصد حذف آن را دارید باید پیام مورد نظرتان را پیدا کنید.

۳. سپس بر روی ایموجی ای که ارسال نمودید کلیک کنید تا منوی جدیدی برایتان نمایش داده شود.

۴. در این بخش کافیست  مجددا بر روی ایموجی خود کلیک کنید تا ایموجی و ری اکشن شما به پیام و یا پست شخص مقابل حذف شود.

مرحله 4

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که در صورت پشیمانی از ارسال واکنش به پیام های واتساپ چگونه می توانید به راحتی و تنها با طی کردن چند مرحله ی ساده، ایموجی و ری اکشن های ارسال شده به پیام ها و پست های دیگران را در نرم افزار واتساپ حذف کنید.