اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حذف دو طرفه پیام در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

حذف دو طرفه پیام در اینستاگرام

چگونه می توانم پیام های خودم در دایرکت اینستاگرام را به صورت دو طرفه حذف کنم؟

نرم افزار محبوب اینستاگرام از آن دسته نرم افزار هایی است که در هر به روز رسانی خود قابلیت ها و امکانات جدیدی را به الگوریتم خود اضافه می کند که نمونه آن را در شبکه های اجتماعی دیگر نمی توانید پیدا کنید. از قابلیت هایی که ممکن است با آن آشنایی داشته باشید امکان حذف دو طرفه پیام های دایرکت اینستاگرام می باشد که کاربران این نرم افزار می توانند در صورت احساس پشیمانی از ارسال پیام به افراد مختلف، آن ها را پاک کنند و با انجام این کار پیام آن ها به صورت دو طرفه حذف خواهند شد. بدین ترتیب در ادامه با آموزش آموزش حذف دو طرفه پیام در اینستاگرام با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی خروج از تمام اکانت های اینستاگرام ، مبحث آموزش نحوه خروج از تمام اکانت های اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی حذف دو طرفه پیام در اینستاگرام در تلفن همراه

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال راهی برای حذف پیام هایی که در بخش دایرکت اینستاگرام برای دوستان و مخاطبان خود ارسال می کنید هستید، کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. پس از نصب نرم افزار، باید آن را از بین برنامه های موجود در تلفن همراهتان اجرا کنید.

۳. سپس با کلیک بر روی آیکون Home در نوار پایین صفحه، وارد صفحه اولیه اینستاگرام شوید.

۴. در این منو بر روی آیکون به شکل موشک در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید و یا از طریق درگ کردن صفحه به سمت راست، وارد بخش دایرکت های خود شوید.

حذف دو طرفه پیام در اینستاگرام

۵. سپس صفحه چت شخص مورد نظر خود را که قصد حذف پیام های خود را دارید، پیدا کنید.

۶.  حال روی پیامی که می‌خواهید حذف کنید فشار دهید و نگه دارید. سپس گزینه Unsend massage را انتخاب کنید.

مرحله 6

 

چگونگی حذف دو طرفه پیام در اینستاگرام در نسخه وب

۱. جهت حذف دو طرفه پیام های اینستاگرام در نسخه وب کافیست از طریق مرورگر کامپیوتر خود و سایت اینستاگرام، وارد حساب کاربری خود شوید.

۲.  سپس مانند نسخه موبایل نرم افزار، بر روی آیکون دایرکت که به شکل موشک می باشد و در قسمت بالای صفحه و سمت راست قرار دارد، کلیک کنید.

حذف دو طرفه پیام در اینستاگرام

۳. سپس صفحه چت شخص مورد نظر خود را که قصد حذف پیام های خود را دارید، پیدا کنید.

۴. اکنون کافیست نشانه گر موس را بر روی پیامی که قصد حذف دو طرفه آن را دارید قرار دهید.

۵. همان طور که مشاهده می کنید، آیکون به شکل سه نقطه در کنار آن پیام نمایان می شود که کافیست بر روی آن کلیک کنید.

مرحله 5

۶. در نهایت، در منوی جدید نمایش داده شده، گزینه Unsend را انتخاب کنید.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورت پاک کردن پیام های خود در اینستاگرام، به هیچ وجه امکان بازیابی آن ها وجود ندارد.

نکته: همچنین باید به شما بگوییم که امکان پاکسازی پیام ها به صورت گروهی وجود ندارد و تنها می توانید آن ها را به صورت تک به تک حذف کنید.

نکته: نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که با بلاک کردن افراد، پیام های شما حذف نخواهند شد و فرد بلاک شده می تواند همچنان پیام های شما را مشاهده کند.

 

مرحله 6

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموخیتم که چگونه می توانید تنها با طی کردن چند مرحله ساده، در نرم افزار اینستاگرام، پیام های خود را در دایرکت این برنامه به صورت دو طرفه حذف کنید.