شبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش حذف حساب کاربری واتساپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

حذف حساب کاربری واتساپ

چگونه می توانم حساب کاربری خودم را در نرم افزار واتساپ حذف کنم؟

نرم افزار واتساپ یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی و پیام رسان موجود در عصر حاضر در بین کاربران می باشد که با استفاده از این برنامه سیاری از کارها و کسب و کارهای خود را پیش می برند. اما همانطور که همه کاربران برنامه های پیام رسانی و شبکه های اجتماعی می دانند، گاهی مواقع ممکن است شرایطی به وجود آید که ما مجبور به دیلیت اکانت کردن و یا حذف حساب کاربری خود شویم. خوشبختانه نرم افزار واتساپ نیز چنین امکانی را برای کاربران خود فراهم نموده است تا با استفاده از آن بتوان حساب کاربری خود را به طور کامل حذف نمود. در این مطلب قصد داریم تا نحوه  حذف حساب کاربری واتساپ را به شما آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی ارسال پیام تنها توسط ادمین در گروه‌ های واتساپ، مبحث آموزش ارسال پیام تنها توسط ادمین در گروه‌ های واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی حذف حساب کاربری واتساپ

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که بعد از مدتی استفاده از نرم افزار واتساپ تصمیم به حذف و دیلیت اکانت خود کرده اید باید بگوییم برای این کار پروسه سختی را پیش رو ندارید و به راحتی می توانید این کار را انجام دهید تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. در این مرحله باید بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

حذف حساب کاربری واتساپ

۴. در پنجره کوچک جدیدی که برای شما در بالای صفحه نمایش داده می شود، گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب کنید.

حذف حساب کاربری واتساپ

۵. در منوی ظاهر شده، به دنبال گزینه Account یا حساب کاربری بگردید و آن را انتخاب کنید.

مرحله 5

۶. سپس در این منو، گزینه Delete my account را انتخاب نمایید.

مرحله 6

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار محبوب واتساپ، حساب کاربری خود را دیلیت کنید.