اینترنتتکنولوژیکامپیوترموبایل

آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

حذف تبلیغات اینستاگرام

چگونگی حذف تبلیغات اینستاگرام

امروزه نوعی از تبلیغات در اپلیکیشن اینستاگرام رواج یافته که به دلیل محتوای نامربوط و بعضاً نامناسب باعث رنجش کاربران شده است، تبلیغاتی که به صورت مداوم و بالاجبار چه در بین استوری ها و چه در پست های اینستاگرام ظاهر می شوند و اجازه گشت و گذار راحت و بدون دردسر را به کاربران نمی دهند. در ادامه مبحث به معرفی و نحوه حذف تبلیغات اینستاگرام می پردازیم.

همچنین می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: برای آشنایی با چگونگی فیلتر کردن کلمات توهین آمیز در اینستاگرام آموزش فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

 تبلیغات اینستاگرام چیست؟

همان طور که گفته شد،به دلیل محبوبیت زیاد اپلیکیشن اینستاگرام، این شرکت برای کسب درآمد بیشتر اقدام به دریافت تبلیغات از دیگر شرکت ها و کسب و کارها نموده و آن هارا به کاربران خود نمایش می دهد.

البته دقت داشته باشید که هر پستی در زیرمجموعه پست های تبلیغاتی اینستاگرام قرار نمی گیرد،در زیر نام کاربری این پست های تبلیغاتی  عبارت Sponsored یا Ads قرار دارد.

 

شاخصه نمایش تبلیغات اینستاگرام

نحوه نمایش این تبلیغات بر اساس هوش مصنوعی می باشد، که این هوش مصنوعی عملکرد های شما در اینستاگرام را مشاهده می کند و طبق علاقمندی های شما تبلیغات با موضوع های خاصی را برای شما نمایش می دهد.

 

اینستاگرام بدون تبلیغات

اگر یکی از کاربران اینستاگرام هستید حتما حداقل یک یا دو بار با این پست های تبلیغاتی برخورد کرده اید،این تبلیغات مستقیما از سوی اینستاگرام برای کاربران ارسال می شود،گاهی تعداد آن ها به قدری زیاد است که دیدن پست ها و استوری های دوستانتام مشکل می شود. در اینجا به شما تنها روشی که از سوی اینستاگرام برای حذف و پنهان کردن پست های تبلیغاتی ارائه شده آموزش می دهیم، اما به یاد داشته باشید که این روش به طور کلی تبلیغات را پنهان نمی کند بلکه تعداد آن هارا محدود می کند.

 

برای حذف تبلیغات اینستاگرام مرحله به مرحله با ما پیش بروید:

 

۱. در قسمت Home صفحه خودتان به دنبال یک پست تبلیغاتی اینستاگرام بگردید.

۲. روی آیکون سه نقطه در قسمت بالای سمت چپ عکس کلیک نمایید.

حذف تبلیغات اینستاگرام

منوی باز شده برای شما حاوی گزینه هایی می باشد که یک کاربرد متفاوتی دارند:

Hide This : به معنای پنهان کردن تبلیغات

Report Ad : گزارش تبلیغ دارای محتوای مخرب و نامناسب و خارج از قوانین اینستاگرام

About Instagram Ads : آشنایی با قوانین و چگونگی کارکرد تبلیغات در اینستاگرام

Cancel : لغو عملیات و بازگشت به پست

۳. در منوی ظاهر شده در بین گزینه ها برروی گزینه Hide This کلیک نمایید.
حذف تبلیغات اینستاگرام

۴. پس از انتخاب گزینه Hide ads وارد منوی جدیدی می شوید که در آن اینستاگرام از شما دلیل این درخواست را می پرسد که گزینه های آن به شرح زیر می باشد.

  • It’s Not relevant : تبلیغات نامربوط است.
  • I see it too often : این تبلیغ به طور مکرر برای من نمایش داده می شود.
  • It’s inappropriate : این تبلیغ دارای محتوای نامناسب می باشد.

حذف تبلیغات اینستاگرام

پس از انتخاب یکی از گزینه های بالا تبلیغات برای شما حذف خواهند شد و سپس اینستاگرام پیامی حاوی متن تشکر از اینکه این مورد را گزارش کردید برای شما ارسال می کند.