اینترنتشبکه های اجتماعی

آموزش حذف اکانت پیام‌رسان آی‌گپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

حذف اکانت پیام‌رسان آی‌گپ

چگونه می توانم حساب کاربری پیامرسان آی‌گپ خودم را حذف کنم؟

یکی از پیامرسان های داخلی که می تواند جایگزین تلگرام و واتساپ شود، پیام رسان آی‌گپ  می باشد که طراحی نسبتا ایمن تری نسبت سایر رقبای داخلی خود دارد.اما همانطور که همه کاربران برنامه های پیام رسانی و شبکه های اجتماعی می دانند، گاهی مواقع ممکن است شرایطی به وجود آید که ما مجبور به دیلیت اکانت کردن و یا حذف حساب کاربری خود شویم. خوشبختانه آی گپ نیز چنین امکانی را برای کاربران خود فراهم نموده است تا با استفاده از آن بتوان حساب کاربری آی گپ خود را به طور کامل حذف نمود. در این مطلب قصد داریم تا نحوه حذف اکانت پیام‌رسان آی‌گپ را به شما آموزش دهیم.

پیامرسان سروش برای سیستم عامل‌های اندروید، ios، ویندوز، مک و لینوکس قابل نصب بوده که می‌توان آخرین نسخه آن را از این لینک دانلود کرد.

 

چگونگی حذف اکانت پیام‌رسان آی‌گپ

حذف اکانت پیام‌رسان آی‌گپ نیز مانند پیام رسان های دیگر دشوار نیست و تنها با چند قدم ساده به راحتی می توانید اکانت خود را حذف نمایید. جهت یادگیری نحوه حذف اکانت پیام‌رسان آی‌گپ، طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. ابتدا برنامه آی گپ را اجرا کنید.

۲. سپس آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه بالای تصویر قرار دارد را انتخاب کنید.

حذف اکانت پیام‌رسان آی‌گپ(مرحله 2)

۳.در منوی باز شده، گزینه تنظیمات (Settings) را انتخاب نمایید.

حذف اکانت پیام‌رسان آی‌گپ(مرحله 3)

۴. در بخش بعدی از گوشه بالای صفحه، گزینه شبیه به سه نقطه روی هم را انتخاب کنید.

۵. سپس از منوی باز شده گزینه حذف حساب کاربری را انتخاب نمایید.

مرحله 5

۶. در این مرحله پیغامی برای شما ارسال می شود که محتوای آن این است که در صورت حذف حساب کاربری آی گپ، تمامی پیام ها و اطلاعاتتان برای همیشه از این پیام رسان حذف خواهد شد.

۷. در صورتی که از حذف اکانت خود مطمئن هستید بر روی گزینه «تأیید» کلیک نمایید.

مرحله 7

۸. در مرحله بعدی جهت اطمینان از اینکه واقعا صاحب اکانت، قصد پاک کردن آن را دارد، یک کد احراز هویت به شماره تلفن مربوطه ارسال می گردد که پس از دریافت کد تاییدیه، کادر مربوطه به طور خودکار پر می شود. (در صورت پر نشدن کادر به صورت خودکار، می توانید به صورت دستی کد را در محل مربوطه وارد نموده و گزینه تیک در بالای صفحه را انتخاب نمایید.)

مرحله 8

۹. در نهایت پس از انجام مراحل بالا، پیامی مبنی بر اطمینان کامل از حذف اکانت نمایش داده می‌شود. روی عبارت «تأیید» کلیک کنید. حالا اکانت آی گپ شما با موفقیت به صورت دائمی حذف شده است.

 

منبع