اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حذف اکانت ذخیره شده اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 حذف اکانت ذخیره شده اینستاگرام

چگونه می توانم از اکانت های ذخیره شده در نرم افزار اینستاگرامم به صورت جداگانه خارج شوم؟

با خروج از حساب های کاربری خود در هر نرم افزار دیگری به طور کلی از آن خارج می شوید و برای ورود مجدد به حساب کاربری خود باید مجددا اطلاعات نام کاربری و رمز عوبر را وارد کنید. شرایط استفاده در اینستاگرام متفاوت است. برای اینکه زحمت به خاطر سپردن اطلاعات ورود به عهده شما نباشد، اینستاگرام آنها را نگهداری می کند. اما گاهی اوقات ممکن است افراد بخواهند تا اکانت های ذخیره شده خود در نرم افزار اینستاگرام را حذف کنند. خوشبختانه باید به شما بگوییم این امکان در نرم افزار اینستاگرام وجود دارد و شما می توانید این کار را از طریق تنظیمات موجود در این برنامه انجام دهید. در ادامه با آموزش حذف اکانت ذخیره شده اینستاگرام با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی گذاشتن قیمت در پست اینستاگرام ، مبحث آموزش گذاشتن قیمت در پست اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه حذف اکانت ذخیره شده اینستاگرام

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار و خروج از حساب های کاربری ذخیره شده خود در نرم افزار اینستاگرام هستید، کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در زیر پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. پس از نصب نرم افزار، باید آن را از بین برنامه های موجود در تلفن همراهتان اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

 حذف اکانت ذخیره شده اینستاگرام

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Settings را انتخاب کنید.

 حذف اکانت ذخیره شده اینستاگرام

۶. در منوی تنظیمات نرم افزار اینستاگرام، گزینه… Logout of را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

مرحله 6

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار محبوب اینستاگرام، از حساب های کاربری ذخیره شده خود به صورت جداگانه خارج شوید.