اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حالت مخفی در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

حالت مخفی در اینستاگرام

حالت مخفی در نرم افزار اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

یکی از امکانات بی شمار نرم افزار اینستاگرام بخش دایرکت آن می باشد که خودش دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد که اگر از کاربران این نرم افزار به حساب می آیید حتما با آن ها آشنایی دارید. اما یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در بروز رسانی های اخیر این نرم افزار به آن افزوده شده است، امکان مخفی شدن و ناپدید شدن می باشد. vanish mode یا حالت ناپدید شدن در اینستاگرام راهی برای از بین رفتن سریع پیام های رد و بدل شده در دایرکت است. در واقع می توان گفت این ویژگی این نرم افزار، شباهت بسیار زیادی با قابلیت Secret Chat نرم افزار تلگرام دارد بدین گونه که تمامی پیام هایی که ارسال و یا دریافت می کنید، پس از مشاهده شدن، ناپدید خواهند شد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه عملکرد حالت مخفی در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری درباره چگونگی دانلود هایلات‌ های خود در اینستاگرام، مبحث آموزش دانلود هایلات‌ های خود در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه عملکرد حالت مخفی در اینستاگرام

در واقع این ویژگی هم مثل استوری ها اولین بار در برنامه اسنپ چت به کار گرفته شده و فیسبوک اکنون آن را بر روی برنامه مسنجر و اینستاگرام خود پیاده سازی کرده است. در این حالت تمام پیام ها، عکس، برچسب ها و ایموجی های فرستاده شده بلافاصله پس از مشاهده شدن از بین خواهند رفت و در صورت گرفتن اسکرین شات در سمت مقابل، به شما اطلاع داده خواهد شد.

 

نحوه استفاده از حالت مخفی در اینستاگرام

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که قصد یادگیری نحوه استفاده از حالت مخفی یا ناپدید شونده در اینستاگرام را دارید، باید به شما بگوییم که برای فعال سازی این قابلیت، نیاز به انجام دادن تنظیمات خاصی در نرم افزار  و یا تغییر ان ها وجود ندارد اما قبل از انجام هر کاری باید از نصب کردن نسخه ی آخر این نرم افزار بر روی تلفن همراه خودتان مطمئن شوید.

جهت یادگیری نحوه فعال سازی قابلیت ناپدید شونده در اینستاگرام، طبق مراحل زیر و به ترتیب پیش بروید:

۱. همان طور که گفتیم، ابتدا نیاز است تا نرم افزار خودرا به روز رسانی نموده و نسخه آخر ان را نصب نمایید.

۲. سپس نرم افزار اینستاگرام را اجرا کنید.

۳. اگر به روز رسانی نرم افزار را انجام داده باشید، در بخش Home نرم افزار اینستاگرام مشاهده می کنید که به جای آیکون قدیمی دایرکت، علامت مسنجر نمایش داده می شود.

حالت مخفی در اینستاگرام

۴. در این مرحله با کلیک بر روی آیکون جدید بخش دایرکت، وارد آن شوید.

۵. در این مرحله تمامی دایرکت های خود در نرم افزار اینستاگرام را مشاهده می نمایید که باید بر روی دایرکت مورد نظر خود که قصد ارسال پیام ناپدید شونده در آن را دارید، کلیک کنید.

۶. اکنون گزینه swipe to turn on vanish mode را که در پایین صفحه قرار دارد انتخاب کنید.

۷. حالا تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را از پایین صفحه تا بالا بکشید.

مرحله 7

۸. بدین ترتیب شما می توانید پیام های ناپدید شونده برای دیگران ارسال کنید.

۹. همچنین در صورت پشیمانی از انجام اینکار و در صورتی که که قصد غیر فعال مردن این قابلیت را دارید باید بر روی گزینه turn-off vanish mode ( خاموش کردن حالت ناپدید شونده ) که در بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

در نهایت پس از خروج از این حالت، دیگر هیچ کدام از پیام ها یا محتوایات دیگر را پیدا نخواهید کرد و کاملا از بین خواهند رفت. حتی این ویژگی از رمزنگاری دو طرفه هم برخوردار است به این معنا که تنها در دستگاه شما اطلاعات ذخیره و پردازش می شوند.

 

منبع