تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش جلوگیری از عضویت خودکار در تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

جلوگیری از عضویت خودکار در تلگرام

جلوگیری از باز شدن خودکار تلگرام و دعوت ناخاسته به گروه و کانال

یکی از عملکرد های بسیار مفید تلگرام ایجاد گروه های مختلف و عضو نمودن افراد به این گروه ها می باشد. کاربران با استفاده از این قابلیت شبکه های اجتماعی می توانند با کاربارن دیگر تشکیل گروه دهند و در آن با یکدیگر معاشرت کنند. اما گاهی اوقات این موضوع باعث رنجش بسیاری از کاربران شده است و از اینکه مخاطبانشان آن ها را در گروه های مختلف عضو می کنند ناراضی هستند. خوشبختانه این امکان د رتلگرام برای کابرارن فراهم شده است تا در صورت تمایل می توانند از عضویت خودکادر این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از قابلیت های تلگرام آشنا کنیم. در ادامه با آموزش جلوگیری از عضویت خودکار در تلگرام با ما همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی فعال کردن تم دارک یا نایت مود در تلگرام مبحث آموزش فعالسازی حالت شب تلگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه جلوگیری از عضویت خودکار در تلگرام

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که مخاطبانتان شمارا به گروه های مختلفی دعوت می کنند که شما تمایلی به عضویت در آن ها ندارید، می توانید با طی کردن مراحل زیر از عضویت خودکار و بدون اجازه در گروه ها و کانال های تلگرامی جلوگیری کنید.

۱.ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

جلوگیری از عضویت خودکار در تلگرام(مرحله 2)

۳. برای ورود به منوی تنظیمات تلگرام گزینه Settings را انتخاب کنید.

مرحله 3

۴. در منوی نمایان شده، گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

جلوگیری از عضویت خودکار در تلگرام(مرحله 4)

۵. در این بخش از بین گزینه های موجود به دنبال گزینه Groups  یا گروه ها بگردید و آن را انتخاب کنید.

مرحله 5

۶. در منوی جدید نمایش داده شده، در زیر بخش Who can add me to group chats دو گزینه برای شما وجود دارد که در ادامه آن هارا برای شما توضیح خواهیم داد:

Everybody: با انتخاب این گزینه تمام کاربرانی که شماره تلفن همراه شما را داشته باشند می توانند شما را در گروه و کانال های مختلف اضافه کنند.

My Contacts: با انتخاب این گزینه تنها مخاطبان شما که شماره تلفن همراه شما را داشته باشند می توانند شما را در گروه و کانال های مختلف اضافه کنند.

مرحله 6

همچنین در بخش Add exceptions نیز دو گزینه وجود دارد :

Always Allow: با ورود به این گزینه می توانید شخص یا اشخاصی که تمایل دارید تا در هر شرایطی بتوانند شما را در گروه ها و کانال های مختلف عضو کنند، مشخص کنید.

Never Allow: با انتخاب این گزینه می توانید شخص یا اشخاصی که تمایل دارید تحت هیچ شرایطی مجاز به افزودن شما به گروه ها و کانال ها نباشند را مشخص نمایید.